سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس
اخبار لوازم خانگی

سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس راهی بازار شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در 21 اکتبر سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس در هند با قابلیت ارائه نور بسیار کم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در 21 اکتبر سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس در هند با قابلیت ارائه نور بسیار کم در مناطق مشخص به همراه فناوری Quantum Dot عرضه شد. هدف فناوری Quantum Dot ارائه سفیدی روشن تر و مشکی عمیق تر در عین افزایش نسبت کنتراست با پخش یکنواخت نور پس زمینه بر روی صفحه نمایش است. در ادامه با تلویزیون های جدید هایسنس بیشتر آشنا خواهید شد.

سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس عبارتند از تلویزیون Hisense 55U6G ، Hisense 65U6G و Hisense 75U80G با اندازه های صفحه نمایش 55  ، 65  و 75 اینچ است. لازم به ذکر است که به صورت پیش فرض هر سه تلویزیون فناوری Android TV 10 ، Dolby Atmos و Dolby Vision  برخوردار شده است.

مشخصات تلویزیون 55U6G QLED هایسنس

سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس

در این قسمت مشخصات تلویزیون 55U6G QLED هایسنس می پردازیم. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی 55 اینچی با کیفیت 4K UHD به همراه نور پس زمینه یا پنل QLED با نرخ بروز رسانی 60 هرتز و 700 نیت حداکثر روشنایی است. این تلویزیون همچنین از  فناوری هایی نظیر Dolby Vision ، HDR10 ، HLG HDR و پشتیبانی از رمزگشایی HEVC (H.265) برخوردار شده و می تواند خروجی صدای را به وسیله Dolby Audio و Dolby Atmos تا 24 وات تقویت کند.

این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته ای، Mali 470MP GPU و 2 گیگابایت رم بهره می برد و مجهز به فناوری ارتقاء بوده که قادر است کیفیت محتوای معمولی 2K را به 4K می رساند، در عین حال نویز کاهش یافته و جزئیات تصاویر را افزایش می دهد.

تلویزیون 55U6G QLED هایسنس دارای دستیار صوتی Google Assistant  بوده و از Google Play Store نیز پشتیبانی می کند. در رابطه با اتصال بی سیم، تلویزیون دارای Wi-Fi دو بانده و بلوتوث بوده همچنین رابط های اترنت، HDMI و USB نیز گنجانده شده است.

این محصول فعلا در هند با قیمت 59،990 روپییه به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند از این هفته در سراسر سیستم های تجارت الکترونیک و فروشگاه های وازم خانگی این تلویزیون را خریداری کنند.

مشخصات تلویزیون 65U6G هایسنس

سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس

مشخصات تلویزیون 65U6G هایسنس کاملا شبیه به تلویزیون 55U6G QLED هایسنس است. این تلویزیون هم نیز دارای صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت 4K UHD  و همچنین پنل QLED است اما سایز صفحه نمایش این محصول 65 اینچ بوده و از مدل قبلی بزرگ تر است.

قیمت این تلویزیون 84،990 روپیه است و از اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود.

مشخصات تلویزیون 75U80G  هایسنس

سه تلویزیون هوشمند QLED هایسنس

تلویزیون 75U80G  هایسنس از نظر اندازه، نرخ بروز رسانی تصاویر و تعداد پیکسل از یک صفحه نمایش پیشرفته تر بوده و ارتقا پیدا کرده است. این تلویزیون یک صفحه نمایش 75 اینچی 8K UHD (7680 x 4320) QLED با نرخبروز رسانی 120 هرتز دارد.

چیپست با پردازنده چهار هسته ای همراه با GPU Mali G52 MC2 و 5 گیگابایت رم نیز ارتقا یافته از دیگر مشخصات این تلویزیون به شمار می آید. خروجی صدای بلندگو ها قوی تر شده و به  36 وات رسیده است جدا از این موارد، نرم افزار و پورت های تلویزیون مانند دو مدل دیگر است.

تلویزیون 75U80G هایسنس به همراه تلویزیون 55U6G در تخفیف با قیمت 399،990 روپیه به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟