اخبار لوازم خانگی

قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی پاکشوما + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاکشوما سابقه طولانی در تولید انواع ماشین لباسشویی دارد و تنوع ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاکشوما سابقه طولانی در تولید انواع ماشین لباسشویی دارد و تنوع محصولات  آن بسیار بالا است که در این بخش جدول قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی پاکشوما به همراه مشخصات گردآوری شده است.

ماشین لباسشویی های 7 کیلویی برای خانواده های کم جمیعت تا متوسط مناسب است و در مقایسه با نسخه هایی با ظرفیت بیشتر از قیمت پایین تری برخوردار هستند.ظرفیت یا گنجایش لباسشویی به معنای این است که چه مقدار لباس در لباسشویی می توانید بریزید. اگر در ماشین لباسشویی خود بیش از حد لباس بریزید، تعادل لباسشویی به هم خورده و در عین حال اگر کمتر از ظرفیت لباسشویی در آن لباس قرار دهید با لرزش شدید و سر و صدا مواجه خواهید شد.

تمامی خانه‌ ها به ماشین لباسشویی احتیاج دارند و از مهمترین مسائلی که باید هنگام خرید یک ماشین لباسشویی به آن توجه داشته باشیم کیفیت آن است. شرکت پاکشوما یکی از برندهای ایرانی  است که تجربه فراوانی در زمینه تولید ماشین لباسشویی دارد و با توجه به خروج شرکت های خارجی از بازار ایران یکی از گزینه های مناسب برای خرید لباسشویی محسوب می شود. از ویژگی های  ماشین لباسشویی های 7 کیلویی پاکشوما می توان از ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشو، طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن و … نام برد. در صورت استفاده از مدل های معرفی شده در جدول قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی پاکشوما می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی پاکشوما + جدول

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟