یخچال فریزر چهار درب میجا
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر چهار درب میجا به طور رسمی به فروش می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی رسما یخچال فریزر چهار درب میجا را در کشور خود عرضه نموده است. در حال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی رسما یخچال فریزر چهار درب میجا را در کشور خود عرضه نموده است. در حال حاضر این این محصول در چین با قیمت 5499 یوان به فروش می رسد در واقع این قیمت معادل 855 دلار است.

این شرکت می گوید که یخچال  فریزر Cross-Door Exclusive Edition میجیا اولین یخچال و فریزر درجه یک این برند به شمار می آید. حجم این یخچال فریزر 550 لیتر بوده و عمق آن 690 میلی متر، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر است و یک درب به قابلیت باز شدن در زاویه 90 درجه دارد.

جهت استریزه کردن محیط داخلی یخچال فریزر از  120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا استفاده شده همچنین فضای داخلی آن همانند بافت بلوری یخ خشن طراحی شده است. لازم است بدانید که از هفت پارتیشن مستقل برای ذخیره سازی و نگهداری از مواد غذایی بهره مند شده که می تواند یک بشقاب غذای داغ را داخل آن قرار دارد و به سرعت خنک سازد.

یخچال فریزر چهار درب میجا

بخش ذخیره سازی میوه و سبزیجحات با سیستمی طراحی شده تا بتواند به تازه نگه داشتن، حذف اتیلن و حذف ویروس ها کمک کند تا کاربران بتوانند از تازه و سالم ماندن میوه و سبزی ها مطمئن باشند. به وسیله این سیستم سرعت از بین رفتن ویروس ها  99.99 درصد در هر 30 دقیقه، میزان حذف اتیلن 86.0 درصد در همان مدت زمان و سرعت تجزیه بو 92.1 درصد است.

این محصول از پنل فلزی با مجرای هوای سرد جهت خنک کردن محیط داخلی استفاده می کند که به وسیله آن به صورت 360 درجه و از  همه جوانب باد خنک حرکت نماید. به کمک این پنل دیگر باد خنک به صورت مستقیم به مواد غذایی نمی خورد در نتیجه از خشک شدن آن ها جلوگیری می کند.

شیائومی فاش کرده است که یخچال فریزر چهار درب میجا از راندمان انرژی سطح اول برخوردار شده به طوری که میزان مصرف انرژی جامع برآورد شده آن 0.79 کیلووات ساعت در روز است همچنین در بد ترین حالت ممکن 37 دسی بل سر و صدا تولید می کند. خالی از لطف نیست اگر بدانید، این محصول از دستیار صوتی XiaoAI، ارتقاء آنلاین OTA و بسیاری از قابلیت های هوشمند پشتیبانی می کند.

همانطور که اشاره شد این محصول در حال حاضر در چین به قیمت 5499 یوان (855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟