5 ویژگی یخچال فریزر کلور
اخبار لوازم خانگی

5 ویژگی یخچال فریزر کلور که احتمالا نمی دانید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزرهای جدید به نسبت مدل های قدیمی دارای امکانات و فناوری های ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزرهای جدید به نسبت مدل های قدیمی دارای امکانات و فناوری های بیشتری هستند و عملکرد آن ها فراتر از خنک کردن مواد غذایی است. با توجه به تنوع نیازهای افراد در استفاده از یخچال فریزر و همچنین تنوع محصولات در بازار لوازم خانگی، معمولا یخچال فریزرها با قابلیت های به روز در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد که شرکت کلور تلاش کرده تا با تمرکز بر بخش یخچال فریزر محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهد. در این بخش به منظور راهنمای بهتر مشتریان به معرفی 6 ویژگی یخچال فریزر کلور پرداخته ایم.

لیست امکانات یخچال فریزر کلور

5 ویژگی یخچال فریزر کلور

امکانات و ویژگی های برجسته یخچال فریزر کلور در این بخش لیست شده است که بعد از آشنایی با آن ها بهتر می توانید در هنگام خرید تصمیم گیری کنید. فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و در این میان تنها تعدادی از این تکنولوژی ها بر زندگی روزمره بشر تاثیر گذار هستند. شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برای رقابت با یکدیگر به دنبال ارائه تکنولوژی های کاربردی در محصولات خود هستند و اگر در تدارک خرید یک یخچال فریزر ایرانی هستید به برخی از امکانات یخچال فریزر کلور اشاره خواهیم کرد.

تکنولوژی Twin Cooling

 5 ویژگی یخچال فریزر کلور

تکنولوژی Twin Cooling یا خنک گنندگی دوگانه در اکثر یخچال های مدرن امروزی وجود دارد که به لطف این فناوری می توان از مزایای  انجماد سریع غذا و حفظ کیفیت غذا، حفظ رطوبت بیشتر در یخچال، عدم ادغام بوی مواد یخچال و فریزر بهره برد. یخچال های فریزر دارای این سیستم از دو فن و دو اواپراتور برای یخچال و فریزر بهره بردند که در نتیجه  گردش هوای داخل فریزر و یخچال بطور کلی از یکدیگر جداست که این جدایی منجر می‌ شود تا ضمن حفظ رطوبت ضروری مواد غذایی، محیط داخل فریزر خشک و خنک باقی بماند.

سیستم جریان هوای چندگانه

سیستم جریان هوای چندگانه برای جریان یافتن هوای یکنواخت و سریع در تمامی طبقات یخچال به کار برده می شود. با خرید یخچال فریزر های مجهز به این قابلیت دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن و فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال باشیم. یخچال های کلور با جدا کردن سیستم خنک کننده در دو محفظه یخچال فریزر، یک سیستم چندگانه ایجاد کرده اند. این سیستم خنک کننده از یک کمپرسور مشترک اما دو فن و دو تبخیر کننده مجزا تشکیل شده که هر یک وظیفه ی خنک کردن یک محفظه را بر عهده دارند.

ورق خود رنگ لمینت ضد زنگ

 

کلور به منظور مقاوم بودن یخچال فریزرهای خود در برابر تغییرات آب و هوایی از ورق خود رنگ لمینت ضد زنگ ساخت کره استفاده کرده است. از طرفی دیگر این شرکت ایرانی در مدل های خود فوم سیکلو پنتان به کار برده که مانع از ورود هوای گرم به داخل یخچال می شود و سازگار با محیط زیست است.

برد و چشم الکترونیک هوشمند

5 ویژگی یخچال فریزر کلور

تنظیم خودکار میزان دما و رطوبت یخچال فریزر به کمک برد و چشم الکترونیک هوشمند ممکن می شود. مدل های دارای این فناوری مجهز به چندین سنسور هستند که با اندازه گیری هوای داخل و بیرون یخچال مناسب ترین دما و رطوبت را انتخاب می کند.تنظیم سریع و آسان عملکردهای یخچال نیز با کمک دکمه ای کنترل لمسی که در ساخت آن ها از سنسور نوری استفاده شده، امکان پذیر است. به لطف دکمه های کنترل لمسی می توان مواردی مانند تنظیم دمای محفظه یخچال، تنظیم دمای محفظه فریزر، هشدار جهت باز بودن درب، قابلیت تنظیم در حالت تعطیلات و مد هوشمند Smart را انجام داد.

لاستیک ضد باکتری

5 ویژگی یخچال فریزر کلور

بوی بد یخچال و در نهایت تجمع باکتری در درب یخچال می تواند انواع بیماری ها را به همراه داشته باشد. استفاده از لاستیک ضد باکتری و نوار گسکت یک ویژگی جالب یخچال فریزر کلور تلقی می شود که تمامی این مشکل ها را برطرف می کند. به کمک این قابلیت دیگر شاهد بوی بود و تجمع باکتری در یخچال نخواهید بود. البته کلور در ساخت بدنه این محصولات نیز ماده کاتیکان به کار رفته که خاصیت آنتی بیوتیکی داشته و مانع از فاسد شدن مواد غذایی می شود.

کلام آخر

کلور یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که طی سال های گذشته حضور پر رنگ تری در بازار لوازم خانگی داشته و در حال حاضر سبد محصولات آن شامل یخچال فریزر و ماشین لباسشویی می شود که یخچال فریزر های این شرکت در دو مدل کمبی (RFNT-101) و دو قلو (RNT-101 & FNT-101) روانه بازار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟