صادرات لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و یکمین ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه سراسری و تخصصی لوازم خانگی از (4آبان) در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور  با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا است، اظهار کرد: این نمایشگاه تا هشتم آبان و هر روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب 60 غرفه با حضور تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان لوازم خانگی استان‌های مختلف کشور از جمله کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، مازندران، فارس و اردبیل برقرار شده است.

وی انواع لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، لوستر و چراغ‌های تزیینی، فرش ماشینی، تابلوفرش، مبلمان و صنایع چوب و تجهیزات آشپزخانه را از جمله محصولاتی دانست که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وفاپور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه بدون واسطه لوازم خانگی، آشنایی با سلایق مصرف کنندگان، حمایت از تولیدات داخل کشور، ایجاد نمایندگی تولیدکنندگان لوازم خانگی در استان‌های مختلف کشور و تبادل دانش و اطلاعات اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟