سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ نخواهد بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 توسط سامسونگ الکترونیکس در 26 اکتبر ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 توسط سامسونگ الکترونیکس در 26 اکتبر برگزار شد. طی این کنفراس، سامسونگ اطلاعات بسیاری از موارد جدید مرتبط با نرم افزار و خدمات خود را افشا کرد همچنین مشکلاتی که قرار است از Bixby، Samsung Health، Samsung Knox و SmartThings رفع شوند نیز در این مراسم اعلام شد، اما مهم‌ترین خبر کنفرانس سامسونگ این است که دیگر سیستم عامل تایزن محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ نخواهد بود.

سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تولید کنندگان تلویزیون اکنون می توانند با دریافت مجوز مربوطه سرویس های پلتفرم تلویزیون تایزن سامسونگ با حداقل هزینه در تلویزیون های هوشمند خود مجهز سازند.

سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تمامی تولید کنندگانی که از پلتفرم تایزن برای تلویزیون های خود استفاده می کنند می توانند به مشتریان خود امکان دسترسی به سرویس‌ های پخش ویدئو و موسیقی همانند Apple Music، Apple TV+، Disney+، Hulu، Netflix، Prime Video، Spotify، یوتیوب، YouTube Kids، و YouTube TV را بدهند.

لازم به ذکر است که سامسونگ اولین شرکتی نیست که پلتفرم اختصاصی خود را برای سایر برندها باز می کند پیش از این  ال‌ جی و روکو به دیگر برند هایی که تلویزیون عرضه می کنند اجازه داده‌ اند از سیستم عامل های اختصاصیشان استفاده کنند. همچنین Fire TV آمازون و سیستم عامل Android TV نیز توسط چندین برند تلویزیون استفاده می شود که جزو پرطرفدار ترین سیستم عامل ها به شمار می آیند.

سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ

حال می دانیم که سیستم عامل تایزن دیگر محدود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ نیست و دیگر برند ها می توانند با دریافت مجوز از سرویس ها و خدمات این پلتفرم استفاده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 09 آبان 1400 در 0:46 ق.ظ

    هیچی اندروید تی وی نمیشه و کاراییش خیلی بیشتر از تایزنه.