تلویزیون های هوشمند سامسونگ به Matter
اخبار لوازم خانگی

تجهیز تلویزیون های هوشمند سامسونگ به Matter از 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید استاندار های زیادی برای ارتباط بی سیم وجود دارد که در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید استاندار های زیادی برای ارتباط بی سیم وجود دارد که در صنعت IT در حال رقابت هستند اما یکی از معروف ترین آن ها که توسط شرکت های بزرگ همانند اپل، گوگل، آمازون و Zigbee مورد استفاده قرار گرفته است، Matter نام دارد. حال آن طور که سامسونگ اعلام کرده از سال 2022 تلویزیون های هوشمند سامسونگ به Matter مجهز خواهند شد.

تا سال آینده سامسونگ کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تمامی دستگاه های مجموعه Galexy ، مجموعه ی hubs و دیگر دستگاه می توانند از Matter استفاده کنند. Matter که قبلا CHIP نامیده می شد در اواخر سال 2019 به عنوان یک استاندارد خانه هوشمند جدید بدون حق امتیاز معرفی شد که هدف آن دستیابی به امکان بر قراری ارتباط بین اکوسیستم ها، محصولات و برندها است.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ به Matter

سامسونگ الکترونیک در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021 اعلام کرد: SmartThings سامسونگ فناوری برتری است که امکان اتصال زندگی به آینده را و هدایت اینترنت اشیا به این سو را فراهم  می کند. حال ما از اضافه شدن پروتکل جدید ارتباطی Matter به محصولات خود خبر می دهیم که برای کاربران امکان این را فراهم می کند تا دستگاه‌ هایی که از Matter برخورداردند را به کمک محصولات سامسونگ کنترل نمایند.

بر اساس این خبر منتشر شده، اولین لوازم خانگی سازگار با Matter در سال 2022 عرضه خواهد شد و آن طور که مشخص است سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از Matter را برای چندین محصول خود در سال 2022 ارائه کند.

فرض و احتمالات بر این است که تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ که به Matter مجهز می شوند مدل 2022 هستند و تنها برخی از نسخه های قدیمی از آن بهره مند خواهند شد. از آنجایی که این شرکت از SmartThings در برخی از تلویزیون‌ های هوشمند خود پشتیبانی می کند به نظر می‌رسد که این احتمال وجود دارد که تنها تعداد کمی از تلویزیون‌ های هوشمند قدیمی‌ تر این امکان را داشته باشند و Matter جایگزین SmartThings  شود. ما انتظار داریم که جزئیات بیشتری درباره این تغییر و تحول را در نمایشگاه CES 2022 در ژانویه دریافت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟