آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری
اخبار لوازم خانگی

آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری + قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید این روز ها اسم برند کلور به گوشتان خورده باشد اما با محصولات آن آشنایی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید این روز ها اسم برند کلور به گوشتان خورده باشد اما با محصولات آن آشنایی نداشته باشید و ندانید این برند ساخت کجاست. در این متن به آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری و معرفی برند کلور به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

پر تکرار ترین سوالات درباره کلور این است که لباسشویی کلور ساخت کجاست ،یخچال کلور خوبه ، موتور یخچال کلور ساخت کجاست همچنین قیمت لوازم خانگی کلور است. اگر چه قصد داشتیم در این مطلب تنهابه معرفی ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری بپردازیم  اما به دلیل پرسش زیاد به سوالات بالا به صورت کلی پاسخ خواهیم داد.

آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری

لوازم خانگی کلور ساخت کجاست

آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری

امروزه تبلیغات تلویزیون تاثیر بسیار زیادی بر افکار عمومی داشته به طوری که با شروع تبلیغات تلویزیونی کلور سوالات مختلفی همانند  زمانی که اسم برند کلور را می شنوید اولین سوالی که پیش می آید این است که لوازم خانگی کلور ساخت کجاست. کلور یکی دیگر از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی بوده که می توان آن را در لیست جدید ترین برند های ایرانی دانست. اگر چه برای اولین بار در سال 1394 یخچال فریزر کلور به تولید انبوه رسید اما فعالیت اصلی این کمپانی از سال 1392 آغاز شد.

آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری

لازم به ذکر است که در سبد محصولات کلور تنها شاهد 4 ماشین لباسشویی و یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر دو قلو هستیم در واقع کلور در حال حاضر 6 محصول تولید و عرضه می کند.

کاتالوگ محصولات کلور شامل ماشین لباسشویی ویوا ، ماشین لباس شویی روسو ، ماشین لباسشویی گلوری ، ماشین لباسشویی میراکل ، یخچال و فریزر تک درب مدل RNT-101 & FNT-10 و یخچال و فریزر کمبی مدل RFNT-101 و گلوری است.

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری

آشنایی با ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری با طارحی و ظاهری مدرن و ظرفیت 8 کیلو گرم به فروش می رسد که این ظرفیت برای خانواده های متوسط بسیار مناسب است. اگر چه برخی از مشخصات جانبی این محصول مشخص نیست اما این ماشین لباسشویی دارای یک موتور اینورتر با قدرت بالا بوده که می تواند در هر دقیقه 1400 دور بچرخد تا لباس ها سریع تر شسته و همچنین زود تر خشک شود.

آنطور که مشخص است این ماشین لباسشویی 13 برنامه شستشو دارد و همچنین از سیستم عیب یاب هوشمند نیز بهره مند شده است. علاوه بر این برای حفظ ایمنی بیشتر در حین استفاده از دستگاه کلور برای این ماشین لباسشویی خود قفل کودک در نظر گرفته است.

خدمات پس از فروش محصولات کلور را شرکت کلور ایرانیان شرق بر عهده گرفته به طوری که شرایط آن شامل نصب و پوشش خدمات تا 30 ماه پس از خرید است. شما می توایند این محصول را با قیمت 13 میلیون و 420 هزار تومان در رنگ سفید و نقره ای خریداری نمایید.

در جدول زیر تمامی مشخصات ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری ذکر شده است.

ماشین لباسشویی کلور مدل گلوری
نوع ماشین لباسشوییدرب از جلو
جهت باز شدن درببه سمت چپ
زاویه باز شدن دربمشخص نیست
ظرفیت دیگ8 کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رده مصرف انرژیA+++
میزان مصرف برقمشخص نیست
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
نوع موتوراینورتر
میزان صدامشخص نیست
نحوه نمایش وضعیتصفحه نمایش کلیدی
تعداد برنامه ها13 برنامه
برنامه و ویژگی های خاصسیستم تعادل خودکار، کنترل کف، کنترل سرریز، عیب یاب هوشمند، زنگ هشدار پایان شستشو و قابلیت قطع برق
قابلیت اضافه کردن لباس حین کارندارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟