سری جدید محصولات شارپ
اخبار لوازم خانگی

سری جدید محصولات شارپ با قیمت رقابتی روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید محصولات شارپ با قیمت رقابتی روانه بازار اروپا و انگلیس می شوند که ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید محصولات شارپ با قیمت رقابتی روانه بازار اروپا و انگلیس می شوند که بیشتر با تمرکز بر روی تصفیه هوای محیط و مقرون به صرفه بودن تولید شده اند.

سری جدید محصولات شارپ شامل سیستم تصفیه هوا، دستگاه خوشبو کننده هوا، تهویه مطبوع پرتابل و دو رطوبت گیر می شود. البته در این لیست دو مدل مایکروویو نیز به چشم می خورد.

با شروع بیماری کرونا توجه به تمیز بودن هوای محیط خانه و محل کار بیشتر شده و تقاضا برای خرید این محصولات بالا رفته است و به همین منظور بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی نظیر شارپ در تلاش برای سرمایه گذاری در این بخش هستند.

مشخصات کالاهای جدید شارپ

اکثر محصولات معرفی شده در این لیست با گارانتی 5 ساله عرضه می شود که مشخصه اصلی تمامی دستگاه های ارائه شده قیمت مناسب است تا تمامی قشرهای جامعه قادر به خرید آن ها باشند.

دستگاه تصفیه هوا PN1

دستگاه تصفیه هوا PN1 

دستگاه تصفیه هوا PN1 موفق شده تا گواهی آلرژی و بیماری های عفونی انگلیس را دریافت کند. این دستگاه دارای دو فیلتر است که قابلیت از بین بردن 99 درصد از باکتری های موجود در محیط را دارد. قیمت این محصول 109 پوند بوده که طی هفته های آینده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سیستم تهویه مطبوع پرتابل مدل UL-C10UA-E

سیستم تهویه مطبوع پرتابل مدل UL-C10UA-E شارپ در تابستان سال آینده عرضه می شود که از ویژگی های آن می توان از صفحه نمایشگر ال ای دی، سه فن سرعت و عملکرد چرخش خودکار نام برد. امکان خرید کیت پنجره به صورت جداگانه وجود دارد. این محصول جدید شارپ تنها با قیمت 449 پوند در اختیار مشتریان انگلیسی قرار می گیرد.

دستگاه خوشبو کننده هوا اولتراسونیک DF-A1U-W

 دستگاه خوشبو کننده هوا اولتراسونیک DF-A1U-W شارپ

گنجایش دستگاه خوشبو کننده هوا اولتراسونیک DF-A1U-W شارپ 200 میلی لیتر بوده که می تواند رایحه خوش را برای فضا به ارمغان بیاورد. این محصول شارپ دارای تنظیمات شخصی بوده و از آداپتور AC و کابل USB برخوردار است. این دستگاه در لیست کالاهای هوشمند قرار می گیرد و امکان کنترل آن از طریق فرمان صوتی وجود دارد. برای خرید این محصول باید 34.99 پوند هزینه کنید.

رطوبت گیر شارپ

شرکت شاپ دو رطوبت گیر تولید کرده که با ظرفیت های 16 و 20 لیتری عرضه می شوند. امکانات این سیستم ها شامل دو فن سرعت، کنترل لمسی، صفحه نمایشگر ال ای دی، تنظیمات لاندری، خاموش شدن خودکار و قفل کودک می شود. این دستگاه ها با قیمت 229 و 279 پوند به فروش می رسند.

مایکروویو

مایکروویو شارپ

تولید کننده لوازم خانگی شارپ دو مدل مایکروویو معرفی کرده که هر دو دارای قیمت مناسبی بوده و اکثر افراد توان خرید آن ها را دارند. تمامی مدل های شارپ با فناوری اینورتر تولید می شوند و این مدل ها به دلیل طراحی تخت، ظرفیت بالا و قابلیت تمیز کردن آسان مورد توجه قرار گرفته اند. قیمت پایه برای این نسخه ها 74 پوند اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟