فروش آنلاین تولیپس با تخفیفات ویژه آغاز شد/ارسال رایگان به سراسر کشور
اخبار لوازم خانگی

فروش آنلاین تولیپس با تخفیفات ویژه آغاز شد/ارسال رایگان به سراسر کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش آنلاین تولیپس در سایت این شرکت امکان پذیر شده و مشتریان می توانند از ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش آنلاین تولیپس در سایت این شرکت امکان پذیر شده و مشتریان می توانند از تاریخ 10 آبان الی 26 آذرماه 1400 سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و لوازم خانگی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

 شرکت تولیپس با هدف سهولت در خرید و تشویق مشتریان به خرید الکترونیکی از فروش آنلاین تولیپس با تخفیف 15 درصدی خبر داده است.جالب است بدانید که ارسال به سراسر ایران رایگان بوده و مهلت تحویل کالا در تهران و شهرستان به ترتیب حداکثر 3 و 7 روز است.

فروش آنلاین تولیپس این امکان را برای مشتریان فراهم می‌ کند تا بدون حضور در شعب این فروشگاه و تنها با مراجعه به وب سایت www.neico-electric.com و سفارش گذاری اقلام خود در مدت زمان 3 تا 5 روز کاری( شهرستان ها) و 24 تا 72 ساعت (تهران) لوازم خانگی مورد نیاز خود را با تخفیفات ویژه دریافت کنند.

توجه داشته باشید که تحویل کالا آدرسی است که مشتری در حین ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه اینترنتی ناسیونال ایران درج می کند و شرکت آدرس درج شده را جهت تحویل را بر روی مرسوله های پستی الصاق خواهد کرد.

تولیپس یک تولید کننده ایرانی است که در بازار لوازم خانگی کوچک فعالیت گسترده ای دارد و طیف وسیعی از محصولات نظیر جاروبرقی، آون توستر، چای ساز و … را روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند.اگر در تدارک خرید جهیزیه هستید و یا قصد دارید یک وسیله برقی کوچک برای خانه یا محل کار خریداری کنید می توانید از این شرایط ویژه بهره ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟