دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی
اخبار لوازم خانگی

دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ظهور همه‌ گیری مرگبار ویروس کرونا سبب شد تا برخی از برند ها اقدام به طراحی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ظهور همه‌ گیری مرگبار ویروس کرونا سبب شد تا برخی از برند ها اقدام به طراحی محصولاتی کنند که در جهت پیشگیری از ابتلا و انتقال این باشد. دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی برای شستشو دست ها بوده که نام این گجت MIJIA Auto Foaming Hand Wash Pro گفته می‌شود به بازار راه پیدا کرد.

طراحی دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی نسبت به نسخه قبلی این دستگاه پیشرفت چشم گیری داشته به طور مثال مدل قبلی از باتری های AA برای تامین انرژی استفاده می کند در حالی که این مدل دارای یک باتری داخلی 1400 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. همچنین برای پخش مایع دست از یک موتور داخلی کم مصرف استفاده نموده تا طبق الگوی جدیدی که برای آن تعریف شده است بتواند به طور دقیق هوا و مایع  دستشویی را ادغام نماید. لازم به ذکر است که باتری با یک بار شارژ می تواند تا شش ماه دوام بیاورد.

دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی

علاوه بر این، دستگاه فوم ساز اتوماتیک با یک مایع ضد عفونی کننده دست با رایحه انجیر مدیترانه ای عرضه می شود که با استفاده از اسیدهای آمینه طبیعی های آن دست به صورت کامل ضد عفونی می شود. محفظه نگهداری مایعات  این دستگاه 300 میلی لیتر دارد و گفته می شود که یک قوطی پر می تواند تقریباً 400 بار مایع کف دار یا همان فوم تولید کند.

دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی

همچنین دارای قابلیت پخش فوم خودکار است که به وسیله این قابلیت زمانی که دست به زیر ضامن قرار می گیرد، فوم بصورت خودکار روی دست شما خواهد ریخت. پس از ریختن مایع، به مدت 20 ثانیه زنگ هشدار آن به صدا در می آید تا به کاربر بگوید دستان خود را به هم مالش دهید تا کاملا تمیز و ضد عفونی شود. خالی از لطف نیست اگر بدانید بدنه این محصول شیائومی از استاندارد IPX5 ضد آب پشتیبانی پشتیبانی می کند.

MIJIA Auto Foaming Hand Wash Pro یا دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی با قیمت 129 یوان (20 دلار) به فروش می رسد اما در حال حاضر در مرکز خرید شیائومی با قیمت 109 یوان ( 17 دلار ) می توان آن را خریداری نمود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟