لانژ قهوه دلونگی در سیدنی
اخبار لوازم خانگی

لانژ قهوه دلونگی در سیدنی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لانژ قهوه دلونگی طی چند روز اخیر در شهر سیدنی استرالیا افتتاح شد، این فضا ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لانژ قهوه دلونگی طی چند روز اخیر در شهر سیدنی استرالیا افتتاح شد، این فضا برای شهروندان استرالیایی طراحی شده تا بتوانند در مکانی بیرون از خانه اطلاعات مربوط به نحوه آماده کردن قهوه را کسب کنند.

بازگشایی لانژ قهوه دلونگی در سیدنی به دنبال راه اندازی لانژ قهوه مجازی دلونگی بوده، سالنی مجازی که افراد می توانند در آن آموزش ها و تجربیات مربوط به تهیه قهوه را بدست بیاورند. این لانژ در حومه شهر سیدنی در مکانی به نام زلتلند واقع شده که طیف وسیعی از محصولات و آموزش هایی در مورد  قهوه سازهای دستی و خودکار دلونگی را در اختیار مردم قرار می دهد.

لانژ قهوه دلونگی در سیدنی

برنامه هایی که برای آن در نظر گرفته اند می تواند پاسخگوی استرالیایی هایی که در سطح مبتدی اند و علاقه مند به شروع دوره های اولیه و یادگیری تهیه انواع قهوه ها در خانه هستند، تا افرادی که در تلاش برای تبدیل شدن به باریستای خانگی و کسانی که علاقه مند به تعمیق بیشتر دانش و مهارت های خود در این زمینه هستند، باشد.

قهوه سیدنی این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا با دستگاه‌ های قهوه خودکار و دستی دلونگی را آشنا شوند، درباره دانه‌ های قهوه و انواع شیر بیاموزند همچنین به آن‌ ها کمک می‌ کنند تا قهوه مناسب ترین و کامل ترین قهوه ی خود را پیدا نمایند.

لانژ قهوه دلونگی در سیدنی

مدیر ماکتینگ دلونگی در استرالیا با اظهار خوشحالی برای افتتاح این لانژ گفت: راه اندازی این مرکز راه دیگری بود تا دلونگی بتواند در جهت آموزش تهیه قهوه برای همه استرالیایی ها کمکی کند. ما امیدواریم که این فضا برای همه بازدیدکنندگان شرایطی را فراهم کند تا بهترین دستگاه را متناسب با نیازهای خود پیدا کنند و به آنها کمک کند تا به یک باریستای نوپا تبدیل شوند.

لانژ سیدنی هم اکنون از دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر و شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر به روی عموم باز است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟