جایزه نوآوری CES 2022 به تی سی ال هم رسید
اخبار لوازم خانگی

جایزه نوآوری CES 2022 به تی سی ال هم رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال الکترونیک به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال الکترونیک به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون و لوازم خانگی شناخته می شود که به تازگی موفق به دریافت جایزه نوآوری CES 2022 شده است. نام دو محصول این شرکت در لیست این جوایز به چشم خورد که از سوی  انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA) اهدا شده است. تلویزیون مینی ال ای دی 8K OD Zero و جاروبرقی رباتیک هوشمند مدل Sweeva 6500 تی سی ال جایزه نوآوری CES 2022 را به خود اختصاص دادند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

شائوونگ ژانگ؛ مدیرعامل تی سی ال الکترونیک در خصوص اهدای این جوایز به تی سی ال عنوان کرد: ما همواره در تلاش هستیم تا در صورت ممکن محصولات خود را به جدیدترین فناوری ها مجهز کنیم و امیدواریم که مشتریان و علاقه مندان بتوانند در جریان نمایشگاه CES 2022  از نزدیک شاهد تکنولوژی های محصولات این شرکت باشند.

مدل X9 یا X925 PRO نخستین تلویزیونی است که از فناوری صفحه نمایشگر  OD Zero، آخرین نسل از مینی ال ای دی بک لایت بهره برده و این نسخه 85 اینچی با کیفیت بالای تصاویر و طراحی بسیار باریک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ضمن این که صدای این مدل کاملا واقعی بوده و از گوگل تی وی پشتیبانی می کند.

جایزه نوآوری CES 2022 به تی سی ال هم رسید

علاوه بر این، تلویزیون مدل X9  دارای رزولوشن 8K و 33 میلیون پیکسل است که در نتیجه شاهد وضوح بهتر و تصویری با جزئیات بیشتر هستید. تجربه صدایی واقعی به لطف فناوری دالبی اتمس 3D برای کاربران نیز فراهم شده است.

جاروبرقی رباتیک هوشمند مدل Sweeva 6500 تی سی ال دیگر محصولی بود که موفق به دریافت جایزه نوآوری CES 2022 شد. این جارو پرچمدار چینی از فناوری ناوبری LiDAR برای تمیز کردن خانه استفاده می کند و به لطف آن دیگر نگرانی بابت تمیز نشدن گوشه و کنار خانه وجود ندارد. از طرفی دیگر،  این شرکت به منظور از بین بردن باکتری و ضدعفونی کردن کف محیط مدل Sweeva 6500 را به فناوری UVC LED مجهز کرده است.

شرکت تی سی ال یکی از شرکت های کلیدی در صنعت تلویزیون به شمار می رود که طی سال های گذشته رشد برق آسایی داشته و در حال حاضر در بیش از 160 بازار جهان حضور دارد. بخش تحقیق و توسعه تی سی ال در سال های گذشته نهایت تلاش خود را برای ارائه محصولات جدید و به روز به کار گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟