نمایشگاه لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

نوآوری و تنوع محصولات در نمایشگاه لوازم خانگی تهران مشهود است/ عوامل موثر بر قیمت گذاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی امروز (سه شنبه) 25 آبان 1400 ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی امروز (سه شنبه) 25 آبان 1400 برگزار شد و مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صنعت در جریان این رویداد عنوان کرد: تعداد واحد های تولید کننده حاضر در نمایشگاه امسال رشد 100 درصدی داشته و خوشبختانه در دو بخش لوازم خانگی بزرگ و کوچک تنوع محصول، نوآوری و رقابت پذیری کاملا مشهود است.

وی در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران گفت: افزایش عمق ساخت و قطعه سازی در داخل و محیط پیرامون نمایشگاه بازدید و رصد شده و موضوع خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت و هم چنین مدیریت قیمت ها به تمامی تشکل ها تاکید شد. امیدواریم که علاوه بر تامین نیاز داخل در بخش توسعه صادرات نیز فعالیت گسترده ای داشته باشیم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت در رابطه با قیمت گذاری لوازم خانگی عنوان کرد: قیمت گذاری در بخش لوازم خانگی تابع ضوابط هیئت تعیین تثبیت قیمت ها است که براساس آن باید تولید کنندگان لوازم خانگی قیمت خود را اعلام کنند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در این حوزه لیست های سه ستون،   سامانه جامع تجارت برای فاکتور و نحوه تولید و تعیین نقش عوامل تولید و  فروش و همچنین سامانه گارانتی برای رصد خدمات پس از فروش است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟