پیشرفت چشمگیر نمایشگاه لوازم خانگی تهران نسبت به سال گذشته
اخبار لوازم خانگی

پیشرفت چشمگیر نمایشگاه لوازم خانگی تهران نسبت به سال گذشته/لزوم حمایت دولت از صادرات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته 25 آبان 1400 با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته 25 آبان 1400 با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران این حوزه برگزار شد و اکبر پازوکی در حاشیه بازدید از این رویداد عنوان کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در مقایسه با سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته و بهبود کیفیت و تنوع محصول کاملا مشهود است.

اکبر پازوکی گفت:صنعت لوازم خانگی و تولید داخلی علیرغم محدودیت های کرونا رشد قابل توجهی داشته و حضور نمایندگانی از کشورهای حوزه خلیج فارس در جریان این رویداد گویای پیشرفت تولیدکنندگان داخلی است.

وی افزود: روند فروش و صادرات لوازم خانگی در نمایشگاه امسال پیوند خورده که این اتفاق از برندسازی، بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات ناشی می شود.

رییس اتحادیه لوازم خانگی در ادامه گفت:اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی در رویداد امسال با سبد محصولات جدید شرکت کردند و شاهد رونمایی مدل های جدید از سوی تمامی شرکت های تولید کننده هستیم که امیدواریم این روند حفظ شود و نمایشگاه سال آینده بهتر از امسال برگزار و میزبان علاقه مندان باشد.

پازوکی افزود:صادرات لوازم خانگی تنها با حمایت 100 درصدی دولت ممکن می شود و براساس گفته ی آقای دکتر قالیباف هر سفیر ایران در هر کشوری باید یک نماینده اقتصادی باشد. تولید کننده های لوازم خانگی نباید درگیر تامین مواد اولیه و یا موضوعاتی مانند صادرات لوازم خانگی باشند.

وی در پایان گفت: صنعت لوازم خانگی از پتانسیل خوبی برخوردار است و در صورت حمایت دولت می توانند بعد از نفت ارزآورترین حوزه برای کشور باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟