ارتقا صنعت لوازم خانگی با نظارت و کنترل واردات لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ارتقا صنعت لوازم خانگی در پی نظارت و کنترل واردات لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران سپری می شود و عزت الله ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران سپری می شود و عزت الله اکبری تالار پشتی؛ رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جریان بازدید از این رویداد با اشاره به استقبال خوب عموم از نمایشگاه با وجود محدودیت های کرونا عنوان کرد: صنعت لوازم خانگی به نسبت سال های گذشته تغییر کرده و نظارت و کنترل واردات لوازم خانگی منجر به ارتقا این بخش شده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: نظارت و کنترل واردات لوازم خانگی یکی از نقاط قوت این بخش تلقی می شود که از تضعیف شدن واحد های تولیدی جلوگیری کرده و تولید کنندگان به خوبی توانسته اند محصولات خود را ارتقا داده و با تنوع بیشتری عرضه کنند. به عبارت دیگر تولیدات داخلی به استاندارد و کلاس های جهانی نزدیک شده است.

وی افزود: نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوت چشمگیری داشته است و وجود شرکت خارجی و تولید آن ها در داخل کشور نشان دهنده این است که کشورهای خارجی متوجه موقعیت مناسب ایران برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش ساخت لوازم خانگی هستند.

عزت الله اکبری تالار پشتی در خصوص صادرات لوازم خانگی ادامه داد: کشور ایران از نظر جفرافیایی موقعیت خوبی برای صادرات لوازم خانگی دارد و همکاری با کشورهای همسایه و همسو با سیاست های کشور می تواند منجر به بهبود این صنعت شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟