بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی تهران به ایستگاه بیست و یکم رسید + گزارش ویدیویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته ۲۵ آبان ۱۴۰۰ با حضور انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزیر صمت و شهاب گردان؛ مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی، فاطمه حسینی معاون امور زنان وزارت صمت، علیرضا محمدی دانیالی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران؛ عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به عنوان بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران شناخته شده که هر ساله به همت انجمن صنایع لوازم خانگی برگزار می شود.

این رویداد در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از صنعت لوازم خانگی و  تولیدکنندگان برگزار و میزبان علاقه مندان به این حوزه و صنعت گران است.

نمایشگاه امسال علیرغم محدودیت های کرونا و قرنطینه با حضور ۴۱۱ واحد تولیدی و ۷ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و کره جنوبی راه اندازی شده که به لطف استقرار تونل های بهداشتی در ورودی سالن ها و رعایت تمامی پروتکل ها امکان بازدید برای علاقه مندان فراهم‌ شده است.

انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در جریان افتتاحیه عنوان کرد: لوازم خانگی با رشد خوبی مواجه است و تهیه جهیزیه از کالای ایرانی می تواند حمایت از صنعت لوازم خانگی را به همراه داشته باشد.

مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد شرکت کرد و از رشد ۱۱ درصدی لوازم خانگی طی ۶ ماه اخیر خبر داد و افزود: برنامه صادرات ما ۲۰۰ میلیون دلار است و طی مذاکراتی که با وزیر صمت انجام شده قرار است تا سه سال آینده صادرات از واردات پیشی بگیرد.

عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از صنعت لوازم خانگی از مقامات دولتی درخواست حمایت و توجه ویژه به این صنعت را داشت و ادامه داد: این نمایشگاه نشان دهنده توانمندی تولیدکنندگان داخلی است که با عنوان مجری برگزاری این رویداد ۲۵۰ واحد تولیدی را تحت پوشش داریم که از این تعداد ۵۰ واحد قطعه ساز داریم.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در متراژ 35 هزار مترمربع  از ۲۵ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟