اخبار لوازم خانگی

آغاز فروش اقساطی محصولات جی پلاس/صنعت لوازم خانگی جان تازه ای گرفته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با رعایت تمامی پروتکل ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با رعایت تمامی پروتکل بهداشتی برگزار شد و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. کیوان شکرانی؛ مدیر برند صنایع گلدیران در حاشیه این نمایشگاه از آغاز فروش اقساطی محصولات جی پلاس خبر داد.

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران تفاوت اساسی با رویداد سال گذشته دارد و با توجه بهبود وضعیت کرونا استقبال خوبی از نمایشگاه امسال شده و به عبارت دیگر صنعت لوازم خانگی جان تازه ای گرفته است. از طرفی به نظر می رسد که برندهای ایرانی بازار را به دست گرفته اند.

در همین رابطه بخوانید:

شرایط فروش اقساطی جی پلاس با همکاری بانک رفاه اعلام شد + جزئیات

کیوان شکرانی در ادامه با اشاره از استقبال بالا از غرفه جی پلاس در نمایشگاه لوازم خانگی  گفت: نمایندگان جی پلاس از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و ارتباط خوبی برقرار شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران از آغاز جشنواره پاییزه محصولات جی پلاس و ارائه تخفیفات ویژه و نیز امکان خرید اقساطی در راستای جلب رضایت مشتری خبر داد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی فروش و یا سایت این شرکت مراجعه کند.

ویدیو شرایط فروش اقساطی محصولات جی پلاس را در همین صفحه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟