از سوی مجمع مدیران کشور
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های تولیپس پلاس در نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی شد/جشنواره زمستانی تولیپس با جوایز ویژه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران سومین روز خود را سپری می ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران سومین روز خود را سپری می کند. در حاشیه این نمایشگاه به سراغ غرفه شرکت لوازم خانگی تولیپس رفته ایم و عباس ابهری، قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران از آغاز جشنواره زمستانه بعد از نمایشگاه و عرضه تلویزیون های تولیپس پلاس خبر داد.

 

مهندس ابهری در گفتگو با ال کا ایران عنوان کرد: استقبال خوبی از نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته شده است که نشان دهنده رشد قابل توجه صنعت لوازم خانگی و بهبود شرایط پاندمی است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال با اشاره به برنامه های آینده تولیپس از آغاز جشنواره زمستانه بعد از اتمام نمایشگاه و ارائه جوایز نفیس خبر داد.

وی افزود: تلویزیون های تولیپس پلاس آماده عرضه به بازار هستند و از طرفی کولرگازی های این شرکت از ابتدای سال 1401 در سبد کالای شرکت قرار می گیرند. تلویزیون ها با برند تولیپس پلاس عرضه و در مرحله اول از سایز 43 تا 75 اینچ موجود هستند.

در همین رابطه بخوانید:

معرفی محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو

مهندس ابهری در ادامه گفت: قرار است دو محصول آبمیوه گیری و آون توستر طی همکاری مشترک با شرکت های دانش بنیان به صورت هوشمند از ابتدای سال  آینده با برند تولیپس پلاس در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران میزبان اکثر شرکت های فعال در صنعت لوازم خانگی است و در جریان این رویداد شاهد آخرین دستاوردهای شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی هستیم. علاقه مندان تا روز جمعه 28 آبان ماه فرصت دارند تا از جدیدترین محصولات شرکت ها بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟