جی‌پلاس در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

جی‌پلاس در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در روزهایی که اخبار کاهش روند کرونا، شوقی دوباره برای تجدید دیدارها، بر دل همه ما ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در روزهایی که اخبار کاهش روند کرونا، شوقی دوباره برای تجدید دیدارها، بر دل همه ما نهاده؛ گلدیران در بیست‌ویکمین نمایشگاه‌ بین‌المللی لوازم خانگی که در تاریخ 25 تا 28 آبان‌ماه برگزار می‌شود میزبان همراهان گرامی است. در سالن 38 نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران و در غرفه گلدیران قرار است آخرین دستاوردها و محصولات برند ایرانی جی‌پلاس به معرض نمایش گذاشته شود و فرصتی نو برای تعامل و دیداری دوباره با مخاطبان به همراه مرور و پاسخگویی به سوالات فنی و کاربری هریک از محصولات لوازم خانگی، صوتی‌وتصویری، الکترونیکی و تهویه مطبوع، فراهم گردد.

جی‌پلاس در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

در این رویداد بین‌المللی، امکان بازدید از هریک از محصولات جی‌پلاس وجود دارد و مشاوران فروش و مدیران فنی گلدیران، با حضور در تمامی ساعات، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برند ایرانی جی‌پلاس، با مالکیت گلدیران از سال 1398 به بازار عرضه شده است و سبد محصولات متنوع، شامل لوازم خانگی همچون یخچال و ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، محصولات صوتی‌وتصویری همچون تلویزیون، ساندبار و انواع اسپیکرهای صوتی، محصولات موبایل و آی‌تی همچون مانیتور و مانیتور گیمینگ، اسمارت برد، ماوس و کیبورد و کامپیوتر چندکاره، محصولات تهویه مطبوع همچون تصفیه هوا و تهویه مطبوع مصرفی و صنعتی را تا به امروز دراختیار مشتریان ایرانی قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟