عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون
اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون دستگاه رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون اولد ال جی برای اولین بار در سال 2012 و 2013 راهی بازار شد، از آن سال ها ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون اولد ال جی برای اولین بار در سال 2012 و 2013 راهی بازار شد، از آن سال ها تا به امروز عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون دستگاه رسیده است. این میزان عرضه برای ال جی یک نقطه عطف بوده که حالا به آن دست یافته البته دلیل اصلی این عرضه تقاضای بالای مشتریان برای خرید این دسته از تلویزیون های ال جی است.

این تولیدکننده کره ای طی 7 الی 8 سال بعد از معرفی اولین تلویزیون اولد خود توانست بیش از پنج میلیون دستگاه به فروش برساند البته در دو سال بعدی هم نیز پیشرفت چشم گیری داشت به طوری که در طول این دو سال پنج میلیون فروش داشت. در نتیجه طبق این آمار متوجه می شویم که عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون دستگاه رسیده است.

عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون

در دنیا تنها 20 کمپانی تلویزیون اولد تولید می نمایند البته گزارش فروش تلویزیون های OLED تولیدکنندگان دیگر همانند سونی، پاناسونیک و فیلیپس فاش نشده  اما گفته می شود که فروش جهانی تلویزیون های OLED در سه ماهه سوم سال 2021 به 1.53 میلیون رسیده است. همچنین فروش این تلویزیون در سه ماهه چهارم از 2 میلیون دستگاه فراتر رفت و در مجموع 6.5 میلیون واحد در سال 2021 فروش داشته است.

عرضه تلویزیون اولد ال جی به 10 میلیون

در سه ماهه سوم سال، ال جی الکترونیکس تقریباً 60 درصد از فروش تلویزیون های OLED در سطح جهان را به خود اختصاص داد و به زودی فروش تلویزیون های اولد بیش از 30 درصد از کل فروش تلویزیون های ال جی را در بر می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟