اخبار لوازم خانگی

پایان ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی + گزارش ویدیویی اختتامیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به ایستگاه پایانی رسید ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به ایستگاه پایانی رسید و این در حالی است که رویداد امسال با نمایشگاه سال های گذشته تفاوت چشمگیری داشت. استقبال بالای بازدیدکنندگان با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی کاملا مشهود بود و از طرفی تعداد تولیدکنندگان لوازم خانگی نسبت به سال گذشته بیشتر شده بود.

 

عرضه کالاهای متنوع و معرفی محصولات جدید از سوی شرکت ها تولید کننده لوازم خانگی یکی از ویژگی های بارز نمایشگاه امسال بود که اکثر مقامات و بازدیدکنندگان به آن اشاره کردند.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به عنوان بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران شناخته می شود که امسال با حضور جمعی از مقامات نظیر انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزیر صمت و شهاب گردان؛ مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی، فاطمه حسینی معاون امور زنان وزارت صمت، علیرضا محمدی دانیالی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران؛ عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در روز سه شنبه 25 آبان ماه افتتاح و تا پایان روز جمعه 28 آبان ماه میزبان علاقه مندان و صنعتگران بود.

اکثر شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی محصولات خود را به نمایش گذاشتند که استفاده از تکنولوژی های روز دنیا  و تنوع بالا در مدل ها مورد توجه صنعتگران و علاقه مندان قرار گرفت.

براساس گفته ی اکثر تولیدکنندگان لوازم خانگی و فعالین این حوزه، صنعت لوازم خانگی بعد از خروج شرکت های خارجی جان تازه ای گرفته است و حل مشکلاتی مانند گرانی مواد اولیه می تواند منجر به ارتقا و رشد این صنعت شود.

نمایشگاه امسال علیرغم محدودیت های کرونا و قرنطینه با حضور  حدود 411 واحد تولیدی و 7 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و کره جنوبی راه اندازی شد که به لطف استقرار تونل های بهداشتی در ورودی سالن ها و رعایت تمامی پروتکل ها امکان بازدید برای علاقه مندان فراهم‌ شده بود.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران هرساله توسط انجمن صنایع لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود که حضور شرکت های ایرانی در رویداد امسال پر رنگ تر بود و فرصت آشنایی محصولات و آخرین دستاوردهای مهندسان ایرانی را برای مردم فراهم کرد.

ال کا ایران تمام تلاش خود را برای پوشش کامل خبری این نمایشگاه انجام داد که برای اطلاع از آخرین اخبار این رویداد می توانید به بخش نمایشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید.

گزارش کامل اختتامیه بست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران را می توانید در گزارش ویدیویی ال کا ایران مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حمید | 01 آذر 1400 در 4:07 ب.ظ

    خیلی خندیدم. عالی بود
    نه خلاقیتی نه محصول نوآورانه ای نه ….
    خودتونو مسخره کنید.
    همون کالاهای مونتاژ چینی همیشگی