مبارزه با قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

انبار احتکار میلیاردی محصولات خانگی در زاهدان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف اقلام متعدد ۷۱۰ هزار عدد انواع لوازم و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف اقلام متعدد ۷۱۰ هزار عدد انواع لوازم و محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی احتکار شده در زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: در ادامه طرح سراسری برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با احتکار کالاهای اساسی مردم و شهروندان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت سیستان و بلوچستان با اقدام شبانه روزی، اطلاعاتی و هماهنگی قضائی یک انبار احتکار کالا در شهر زاهدان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت سیستان و بلوچستان طی عملیاتی غافلگیرانه اقلام متعدد شامل 710 هزار عدد انواع لوازم و محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی احتکار شده به ارزش 60 میلیارد ریال را کشف از این انبار کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: در سال «تولید، پشتیبانش‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مقابله با قاچاق کالا و احتکار در اولویت ویژه پلیس استان قرار دارد و ضرورت دارد مردم گزارش‌های خود در این رابطه را با پلیس 110 در میان بگذارند.

به گزارش تسنیم، سردار طاهری گفت: ماموران انتظامی استان در شهرستان‌های میرجاوه و ایست و بازرسی “گٌشت” شهرستان سراوان نیز با اقدام به موقع و تیزهوشانه به ترتیب 3 دستگاه کامیون بونکردار حاوی 66 هزار لیتر گاز مایع و 32 هزار لیتر بنزین هر دو به صورت قاچاق را توقیف و با شناسایی 5 متخلف، پرونده و افراد مربوطه را به دستگاه قضائی  ارسال و معرفی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟