اخبار لوازم خانگی

بهترین اتو بخار های بازار ایران کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما دوست داریم لباس های آراسته و اتو کشیده به تن داشته باشیم و حتی لباس ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما دوست داریم لباس های آراسته و اتو کشیده به تن داشته باشیم و حتی لباس های مرتب شده را داخل کمد آویزان کنیم. با داشتن یک اتو بخار مناسب می توانید خیلی آسان به این خواسته خود برسید. برای خرید بهترین اتو برای خود حتما باید معیار هایی را در نظر داشته باشید و بدانید که بهترین محصولات موجود در بازار باید چه ویژگی هایی دارند.

بهترین اتو بخار

مواردی که قبل از خرید اتو برای مردم جذاب است در قسمت زیر ذکر شده است که ما در این متن به برخی از آن ها می پردازیم.

  • بهترین اتو بخار ایرانی
  • اتو بخار چه مارکی خوبه
  • بهترین اتو بخار دستی
  • بهترین مارک اتو بخار خارجی
  • بهترین اتو بخار ارزان
  • بهترین اتو بخار تفال
  • بهترین اتو بخار ایستاده فیلیپس
  • بهترین اتو بخار فیلیپس
  • بهترین مدل اتو بخار پارس خزر
  • بهترین مارک اتو بخار مخزن دار
  • بهترین اتو بخار بوش
  • بهترین مارک اتو بخار ایرانی
  • بهترین مارک اتو پرس
  • راهنمای خرید اتو

اتو بخار چه مارکی خوبه

بهترین اتو بخار

زمانی که تصمیم خرید اتو بخار را می گیرید اولین سوالی که برایتان پیش می آید این است که اتو بخار چه مارکی خوبه و بهترین مارک اتو بخار چیست؟ همانطور که متوجه شدید ما در این متن به معرفی بهترین اتو بخار های موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت تا بتوانید شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم. اما نکته مهم تر این است که قبل از معرفی آن ها قصد داریم نکات مهمی که باید قبل از خرید بدانید را برایتان باز گو نماییم.

راهنمای خرید اتو

بهترین اتو بخار

آشنایی با راهنمای خرید لوازم خانگی کمک بسزایی به افراد در خرید می کنند زیرا آن ها را آگاه می سازد تا قبل از خرید بدانند باید به چه چیز هایی توجه کنند و چه چیز هایی را باید در نظر داشته باشند. راهنمای خرید اتو نیز به شما کمک می کند تا بدانید چه ویژگی های اتو مهم هستند و اگز قصد خرید بهترین اتو را برای خود دارید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

بهترین اتو بخار

جنس کف اتو، پنل کنترل دستگاه، سبک بودن اتو و راحتی در استفاده، ظرفیت منبع آب اتو، میزان مصرف انرژی، خاموش کن خودکار و … ویژگی هایی هستند که باید در هنگام خرید آن ها را در نظر بگیرید.

جنس کف اتو

بهترین اتو بخار

جنس کف اتو بسیار مهم است زیرا ارتباط مستقیم با پارچه بر قرار می کند به همین خاطر باید هنگام خرید اتو به این موضوع توجه ویژه داشت. متخصصان بر این باورند که بهترین موردی که می توان برای کفی اتو در نظر گرفت جنسی است که نچسب ، ضد زنگ و اصطکاک کمی داشته باشد تا بتواند به راحتی بر روی لباس ها حرکت کنند.

بهترین جنس برای کف اتو استیل ضد زنگ، سرامیک و یا آلومینیوم آنودایز شده که بار های به بار مثبت تبدیل شده است، بوده زیرا به اتو کمک می کند تا با کمترین اصطکاک بر روی پارچه لباس حرکت نماید. لازم است بدانید که از کف های استیل برای ساخت اتو های خشک یا به اصطلاح بدون بخار استفاده می شود که چند سالی است از رده خارج شده و افراد بسیار کمی تمایل به خرید چنین اتویی دارند.

بهترین اتو بخار

کفی های سرامیکی و آلومینیومی نسبت به موارد دیگر بهترند زیرا مزایا زیادی دارند، یکی از این مزیت ها کمتر آسیب رساندن به بافت پارچه یا به عبارت دیگر هنگام اتو کشی لباس ها را نمی سوزاند و لباس های نازک به آن نمی چسبد. علاوه بر این، به راحتی روی لباس سر می خورند و تمیز کردن کف آن کار زمان گیری نبوده و این دو ماده در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

نکته دیگری که باید آن را هنگام در نظر داشته باشید اندازه و عرض کف اتو است، هر چقدر کف اتو عریض تر باشد با هر حرکت مساحت زیادی از لباس صاف خواهد شد در نتیجه اتو کشی سریع تر پیش خواهد رفت.

سبک بودن اتو و راحتی در استفاده

بهترین اتو بخار

تصور کنید تعداد زیادی لباس چروک دارید که باید همه ی آن ها را اتو نمایید، اگر اتو شما سنگین باشد و یا استفاده از آن راحت نباشد اتو کردن همه لباس ها بسیار سخت خواهد بود زیرا اگر نتوانید اتو را به آسانی در دست بگیرید، حرکت اتو روی پارچه دشوار خواهد شد. اگر قصد خرید یک اتو مناسب برای خود دارید حتما به سبک بودن اتو و راحتی در استفاده آن توجه داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که بر روی راحت استفاده کردن اتو تاثیر می گذارد طول سیم برق اتو است. خانم های زیادی زمانی که اتو کردن لباس های خود را آغاز می کنند متوجه می شوند که سیم برق اتو کوتاه است و امکان جابه جایی آن وجود ندارد. اگر اندازه سیم برق اتو مناسب باشد اتو زدن لباس ها راحت تر می شود همچنین اگر لباس های شما بزگ است به شما توصیه می کنیم حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

پنل کنترل دستگاه

بهترین اتو بخار

پنل کنترل اتو کمک می کند تا دمای دستگاه و حالت مورد نظرتان را انتخاب نمایید، در بازار دو نوع پنل کنترل یافت می شود که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. پنل های مکانیکی و پنل های دیجیتالی اتو تنهای مدل های پنل کنترل اتو بوده که تولید می شوند.

پنل های کنترل مکانیکی یا دستی معمولا دارای یک یا چندین پیچ متحرک برای تنظیم بخار و دمای اتو هستند که معمولا این دسته از پنل ها قیمت پایین تری نسبت به پنل های دیجیتالی دارد. همانطور که از اسم مشخص است کنتزل اتو به وسیله پنل دیجیتال کاملا دیجیتالی بوده، اگر چه قیمت بیشتری دارد اما دقت بالاتری برای تنظیم بخار آب و دما دارد.

بهترین مارک اتو بخار ایرانی و خارجی

بهترین اتو بخار

حال که با راهنمای خرید اتو آشنا شدید بهتر است به معرفی بهترین مارک اتو بخار ایرانی و خارجی بپردازیم. در این بخش شاهد بهترین اتو دستی، بهترین اتو تفال، بهترین اتو فیلیپس، بهترین مدل اتو پارس خزر، بهترین اتو بخار بوش و مقایسه اتو تفال با فیلیپس هستید.

بهترین اتو بخار ایرانی

بهترین اتو بخار

تولیدکنندگان داخلی زیادی در زمینه تولید اتو فعالیت می کنند اما همه آن ها در لیست بهترین اتو بخار ایرانی قرار نگرفتند البته لازم به ذکر است که این لیست بر اساس نظر کاربران تهیه شده بنابراین دست خوش تغییر است. در ادامه این بخش بهترین برند های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدل اتوبخار پارس خزر

بهترین اتو بخار

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 بهترین مدل اتوبخار پارس خزر همچنین بهترین مارک اتوبخار ایرانی به شمار می آید. بر اساس نظر کاربران بهترین اتو بخار ایرانی در حال حاضر از برند پارس خزر بوده که از ویژگی های مثبتی همانند حرکت بسیار  روان بر روی پارچه لباس ها، تنظیم میزان بخار دهی، سیستم ضد رسوب و قیمتی ارزان برخوردار است.

بهترین اتو بخار

قیمت اتو بخار پارس خزر 960 هزار تومان بوده و این محصول در سه رنگ به بازار عرضه می شود.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

مشخصات کلی

نوع اتو

اتو بخار

جنس کف اتو

ضد خش الماسه و استیل
قابلیت ضد خوردگی و فرسودگی

دارای سیستم ضد رسوب

ظرفیت مخزن آب

300 میلی لیتر
امکان بخار دهی پیوسته

40 گرم در هر دقیقه

سیستم کنترل میزان بخار دهی

سیستم بخار دهی پیشرفته سه لایه
بخار دهی لحظه ای

ندارد

توان مصرفی

2400 وات
طول سیم برق

3 متر

امکانات و قابلیت ها

شوک بخار افقی و عمودی 120 گرم در دقیقه، قابلیت چرخش 360 درجه ای سیم
اقلام همراه

ندارد

وزن اتو

2.5 کیلوگرم
سیستم ایمنی

سیستم قطع خودکار

بهترین مارک اتو بخار خارجی

بهترین اتو بخار

محصولاتی که در لیست بهترین مارک اتو بخار خارجی جای گرفته اند تنوع بالایی دارند و رنج قیمتی آن ها متفاوت است بنابراین این لیست می تواند برای تمامی افرادی که قصد خرید اتو بخار را دارند مناسب باشد.

بهترین اتو بخار تفال

بهترین اتو بخار

اتو بخار تفال مدل fv9740 به عنوان بهترین اتو بخار تفال و همچنین بهترین اتو بخار دستی در این لیست جای گرفته است. سوالات زیادی از قبیل مقایسه اتو تفال با فیلیپس و  اتو فیلیپس یا تفال پرسیده می شود در پاسخ به این سوالات در این قسمت با مشخصات و قیمت اتو بخار تفال و در قسمت بعدی نیز با مشخصات اتو بخار فیلیپس آشنا خواهید شد تا بتوانید این دو محصول را با یکدیگر مقایسه نماید و از بینشان بهترین و مناسب ترین اتو بخار را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین اتو بخار

اتو بخار تفال مدل fv9740 با سیستم رسوب گیری فوق پیشرفته و کف سرامیکی کاتالیزور با قابلیت تمیز شدن خودکار یکی از بهترین اتو بخار های خارجی است. قیمت اتو بخار تفال 2 میلیون و 650 هزار تومان است که در رنگ زرشکی به فروش می رسد.

اتو بخار تفال مدل fv9740

مشخصات کلی

نوع اتو

اتو بخار
جنس کف اتو

سرامیک کاتالیزور با قابلیت تمیز شدن خودکار

قابلیت ضد خوردگی و فرسودگی

دارای سیستم ضد رسوب  دوگانه
ظرفیت مخزن آب

 350 میلی لیتر

امکان بخار دهی پیوسته

55 گرم در دقیقه
سیستم کنترل میزان بخار دهی

سیستم تنظیم خودکار بخار

بخار دهی لحظه ای

230 گرم در دقیقه
توان مصرفی

2800 وات

طول سیم برق

2.5 متر
امکانات و قابلیت ها

سيستم ضد چكه، عملکرد برای اتوکشی پوشاک جین، کنترل خودکار بخار

اقلام همراه

ندارد
وزن اتو

2 کیلوگرم

سیستم ایمنی

سیستم خاموش کننده خودکار

بهترین اتو بخار فیلیپس

بهترین اتو بخار

فیلیپس یکی از بهترین مارک های اتو بخار مخزن دار بوده بر اساس نظر کاربران اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 به عنوان بهترین اتو بخار فیلیپس انتخاب شده است.

همانطور که در جدول زیر می بینید جنس کف این اتو استیم گلاید بوده که برای اولین بار در هلند توسط برند فیلیپس مورد استفاده قرار گرفت. این جنس بسیار مقاوم بوده در عین حال باعث می شود اتو بسیار نرم و روان روی پارچه حرکت کند ماده اصلی این نوع کفه ها سرمت، شیشه و یا سرامیک بوده به همین دلیل نسبت به سایر کفه ها خاص تر است . معمولا کفه های استیم‌گلاید سوراخ های متراکم با قطرهای مختلفی دارد و بخار را با قدرات بالایی خارج می کند.

بهترین اتو بخار

در جدول زیر می توانید با مشخصات کامل این اتو بخار از شرکت فیلیپس آشنا شوید ، همچنین لازم است بدانید که این محصول با قیمت 3 میلیون و 765 هزار تومان به فروش می رسد.

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037
مشخصات کلی
نوع اتواتو بخار
جنس کف اتواستیم گلاید
قابلیت ضد خوردگی و فرسودگیدارای سیستم ضد رسوب
ظرفیت مخزن آب 350 میلی لیتر
امکان بخار دهی پیوسته70 گرم در دقیقه
سیستم کنترل میزان بخار دهی

فناوری کنترل هوشمند میزان بخار

بخار دهی لحظه ای260 گرم در دقیقه
توان مصرفی3000 وات
طول سیم برق2.5 متر
امکانات و قابلیت ها

فناوری دمای بهینه، قابلیت گرم کردن سریع، امکان ضدعفونی کردن لباس‌ها با تولید بخار یونیزه، سیستم رسوب‌ زدایی در 15 ثانیه

اقلام همراهندارد
وزن اتو1.6 کیلوگرم
سیستم ایمنیسیستم خاموش کننده خودکار

بهترین اتو بخار بوش

بهترین اتو بخار

اگر بخواهیم بهترین اتو بوش را نام ببریم، ما به شما اتو بخار بوش مدل TDA503001P را معرفی می کنیم. این اتو یکی از بهترین اتو های دستی خارجی بوده که در بازار ایران به فروش می رسد. در حال حاضر قیمت بهترین اتو بخار بوش 1 میلیون و 775 هزار تومان بوده که تنها رنگ قرمز آن موجود است.

اتو بخار بوش مدل TDA503001P

مشخصات کلی

نوع اتو

اتو بخار
جنس کف اتو

سرامیک

قابلیت ضد خوردگی و فرسودگی

دارای سیستم ضد رسوب
ظرفیت مخزن آب

 350 میلی لیتر

امکان بخار دهی پیوسته

 50گرم در دقیقه
سیستم کنترل میزان بخار دهی

فناوری کنترل هوشمند میزان بخار

بخار دهی لحظه ای

 200گرم در دقیقه
توان مصرفی

 3100 وات

طول سیم برق

 3متر
امکانات و قابلیت ها

سیستم ضد چکه، سیستم پخش بخار پیشرفته

اقلام همراه

ندارد
وزن اتو

1 کیلوگرم

سیستم ایمنی

ندارد

بهترین اتو بخار پاناسونیک

بهترین اتو بخار

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 به عنوان بهترین اتو بخار پاناسونیک در این لیست قرار گرفته است. محصولات این برند ساخت ژاپن بوده و کیفیت بالایی دارد همچنین با توجه به ویژگی هایی که در جدول زیر مشاهده می کنید این اتو بخار می تواند گزینه ای مناسبی برای خرید باشد. اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 در رنگ نقره ای و قیمت 2 میلیون و 660 هزار تومان به فروش می رسد.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

مشخصات کلی

نوع اتو

اتو بخار
جنس کف اتو

سرامیک

قابلیت ضد خوردگی و فرسودگی

سیستم ضد رسوب
ظرفیت مخزن آب

 200  میلی لیتر

امکان بخار دهی پیوسته

 مشخص نیست

سیستم کنترل میزان بخار دهی

سیستم بخاردهی فورانی
بخار دهی لحظه ای

 مشخص نیست

توان مصرفی

 2200 وات
طول سیم برق

 1.8 متر

امکانات و قابلیت ها

سیستم شستشوی سوراخ های بخار، دارای کلید مجزا برای اسپری کردن بخار، دارای دکمه جهت اسپری آب، امکان بخاردهی پیوسته
اقلام همراه

پیمانه آب

وزن اتو

1.7 کیلوگرم
سیستم ایمنی

ندارد

بهترین اتو بخار ارزان

بهترین اتو بخار

همه ما زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را داریم یکی از مواردی که به آن توجه زیادی می کنیم قیمت است، به همین خاطر ما به معرفی بهترین اتو بخار ارزان خواهیم پرداخت تا با هر بودجه ای که دارید بتوانید بهترین محصول را تهیه نمایید.
بهترین اتو بخار
اتو بخار میگل مدل GSI 120 بهترین اتو بخار ارزان این لیست بوده که با قیمت 530 هزار تومان می توانید آن را خریداری کنید. این اتو یک اتو کوچک و سبک وزن بوده که به اتو مسافرتی معروف است، به وسیله این اتو می توانید در مسافرت و حتی در خانه لباس های چروک خود را اتو کنید.
بهترین اتو بخار

اتو بخار میگل مدل GSI 120

مشخصات کلی

نوع اتو

اتو بخار  مسافرتی
جنس کف اتو

سرامیک

قابلیت ضد خوردگی و فرسودگی

ندارد
ظرفیت مخزن آب

 90 میلی لیتر

امکان بخار دهی پیوسته

 10 گرم در دقیقه
سیستم کنترل میزان بخار دهی

2 حالت تنظیم میزان بخار

بخار دهی لحظه ای

 مشخص نیست
توان مصرفی

 1200 وات

طول سیم برق

 1.9 متر
امکانات و قابلیت ها

آلارم آماده بودن بخار

اقلام همراه

پیمانه آب
وزن اتو

0.7 کیلوگرم

سیستم ایمنی

ندارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟