ست صبحانه Ballerina دلونگی
اخبار لوازم خانگی

ست صبحانه Ballerina دلونگی روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ست صبحانه Ballerina دلونگی در استرالیا به بازار معرفی شد که با همکاری هنرمند ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ست صبحانه Ballerina دلونگی در استرالیا به بازار معرفی شد که با همکاری هنرمند مشهور ایتالیایی Marco Lodola طراحی شده است.

مجموعه بالرینا طراحی پیچیده و منحصر به فرد به همراه تنوع رنگی بالایی توسط دلونگی استرالیا ارائه می شود که از سنت و طراحی شیشه مورانو که در قرن های پیشین بسیار باب بوده، الهام گرفته شده در واقع می توان گفت دلونگی از منحصر بفرد بودن یک صنایع دستی در ساخت یک محصول صنعتی استفاده نموده است.

ست صبحانه Ballerina دلونگی

لودولا در طراحی ست صبحانه Ballerina دلونگی از شکل لباس های مجلسی بالرین ها الهام گرفته شده به همین خاطر ظاهری ظریف و خاص دارد. دلونگی در این مجموعه دو محصول انحصاری با عنوان Wake up to Creativity در رنگ های سفید، سیاه و سبز در نظر گرفته که این محصولات یک توستر دو و چهار تکه و  یک کتری 1.7 لیتری است.

بر اساس گفته های این طراح ایتالیاییرنگ سفید مظهر پاکی و معنویت است، مات بودن آن انسان را به یاد شیشه می اندازد از طرفی رنگ سفید اوپالین بالرین نور و شادی را به آشپزخانه می آورد. سیاه نشان دهنده پایان است همانند شب که روز با آن به پایان می رسد، همچنین بیانگر فقدان همه چیز بوده در واقع  غیبی است که هر الهام جدیدی از آن متولد می شود. مشکی مظهر ظرافت و جرقه ای است که خلاقیت را شعله ور می کند. سبز رنگ طبیعت و نشان دهنده جریان دائمی زندگی همچنین آرامش را القا می کند، استرس روانی را کاهش می دهد و به وضوح ذهن کمک می نماید.

ست صبحانه Ballerina دلونگی

توستر چهار تکهبه با قیمت 149 دلار ، توستر دو تکه و کتری هر کدام با قیمت 119 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟