اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر کراس و دو قلو Polaris بنس در نمایشگاه لوازم خانگی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با حضور شرکت های ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با حضور شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی و برخی از شرکت های خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.این رویداد برخلاف پیش بینی های انجام شده با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه شد و شاهد رونمایی آخرین دستاوردهای شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی بودیم. یخچال فریزر دو قلو Polaris بنس در نمایشگاه لوازم خانگی در معرض نمایش گذاشته شد که به دلیل طراحی منحصربه فرد مورد توجه قرار گرفت.

 

شرکت بنس با دستی پر در این رویداد حاضر شد و مدیر فروش لوازم خانگی بنس در خصوص مشخصات یخچال فریزر دو قلو Polaris عنوان کرد: شرکت لوازم خانگی بنس یخچال فریزر دو قلو Polaris بنس هم به صورت جدا و به هم چسبیده مورد استفاده قرار می گیرد که از ویژگی های متمایز آن می توان از وجود Door in Door بر روی درب با دسترسی آسان و Metal cooling صفحه سرمایش فلزی نام برد.

وی افزود: این مدل با یخساز اتوماتیک و قابلیت اتصال به شیر آب شهری در اختیار مشتریان قرار می گیرد که دارای طراحی کاملا منحصر به فرد و ابعاد مناسب است.

یکی دیگر از محصولات جدید بنس که در رویداد به نمایش گذاشت شد، یخچال فریزر مدل کراس این شرکت است که به دلیل ابعاد بزرگ و جا دار بودن انتخاب مناسبی برای خانواده های پر جمعیت است. این مدل نیز همانند نسخه Polaris دارای صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling و سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری است. از دیگر امکانات مدل کراس می توان به طبقه Easy Slider، فیلتر تصفیه آب، سیستم سرمایش دوگانه، کلاس بهره وری انرژی A و … اشاره کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز جمعه 28 آبان ماه به اتمام رسید که با توجه به کاهش محدودیت های کرونا استقبال خوبی از بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی شد و  ال کا ایران تمام تلاش خود را برای پوشش کامل خبری این نمایشگاه انجام داد.برای اطلاع از اخبار می توانید به بخش نمایشگاه لوازم خانگی سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟