کارخانه چیپست سامسونگ در تگزاس
اخبار لوازم خانگی

راه اندازی کارخانه چیپست سامسونگ در تگزاس آمریکا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ یکی از تولیدکنندگان پیشرو چیپست است که اخیرا اخباری مبنی بر ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ یکی از تولیدکنندگان پیشرو چیپست است که اخیرا اخباری مبنی بر راه اندازی کارخانه چیپست سامسونگ در تگزاس آمریکا شنیده می شود. این کمپانی در فهرست نهایی خود دو شهر را برای راه اندازی کارخانه چیپست در نظر داشت که در نهایت شهر تگزاس را انتخاب نمود.

در حال حاضر  این شرکت رسما تایید کرده که یک سایت نزدیک به شهر تایلور در تگزاس را برای کارخانه جدید تولید تراشه خود انتخاب نموده است. برای راه اندای این کارخانه چیپست، سامسونگ قصد دارد 17 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند که بزرگترین سرمایه گذاری این کمپانی در ایالات متحده خواهد بود.

کارخانه چیپست سامسونگ در تگزاس

ساخت کارخانه چیپست سامسونگ در تگزاس آمریکا از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد و احتمالا تا نیمه دوم سال 2024 به بهره برداری برسد. سامسونگ با بیش از 20000 کارمند در سراسر ایالات متحده یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان است با راه اندازی این کارخانه نیز حدود 2000 شغل در صنعت فناوری در منطقه ایجاد خواهد شد به همین منظور از سوی استانداری اعلام شده که این شرکت 27 میلیون دلار کمک بلاعوض به خاطر ایجاد شغل در استان دریافت خواهد کرد.

تراشه‌ های جدیدی که در کارخانه جدید سامسونگ در تگزاس ساخته می شوند در طیف وسیعی از فناوری‌ ها و دستگاه‌ ها از جمله تلفن‌ های همراه، فناوری 5G، محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی و غیره استفاده خواهند شد.

کینام کیم، مدیر اجرایی دستگاه‌ های الکترونیکd سامسونگ گفت: با ظرفیت تولید بیشتر، می‌توانیم با در نظر داشتن نیازهای مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهیم و به ثبات زنجیره تأمین نیمه‌ رساناهای جهانی کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟