همکاری سونی پیکچرز و تفال
اخبار لوازم خانگی

همکاری سونی پیکچرز و تفال برای پروژه ای جدید آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری سونی پیکچرز و تفال در جهت معرفی مشخصات و قابلیت های اتو بخار IXEO تفال ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری سونی پیکچرز و تفال در جهت معرفی مشخصات و قابلیت های اتو بخار IXEO تفال و ارائه پروموشن های جذاب آغاز شد. دلیل توجه زیاد کمپانی تفال به قابلیت های این اتو بخار این است که می تواند ویروس ها را از جمله ویروس کرونا را از بین ببرد.

نوئل هسو، مدیر ارشد محصول گروه SEB تفال گفت: با پایان یافتن قرنطینه در سراسر کشور و کاهش محدودیت‌ ها، تفال یک پروموشن هیجان‌ انگیز به مناسبت آغاز فصل جدید با خرید این اتو بخار در نظر دارد. بر اساس این پروموشن، کسانی که اتو بخار IXEO تفال را خریداری کنند می تواند فیلم سینمایی دنیای شکارچیان ارواح را از ماه دسامیر در سینما های استرالیا به صورت رایگان تماشا نمایند.

همکاری سونی پیکچرز و تفال

با خرید یک دستگاه IXEO Power یا IXEO Plus تفال از 15 نوامبر 2021 تا 9 ژانویه 2022 کاربران می توانند از یک کارت جایزه دوبل برای دیدن فیلم سینمایی Ghostbusters: Afterlife به ارزش 45 دلار استفاده کنند و این شانس را داشته باشند که یکی از 20 اسپیکر بدون کابل سونی XB33 Extra Bass به ارزش 299 دلار را برنده شوند.

قدرت بالای ضد عفونی کردن اتو بخار تفال به کاربران اثبات شده همچنین قابلیت مقابله با ویروس یا busting بر روی دستگاه IXEO Power جهت از بین بردن ویروس Covid-19 در نظر گرفته شده است. کمپانی تفال به واسطه اتو بخار IXEO Power اکنون می‌ تواند ادعا کند که قادر است تا ۹۹.۹۹ درصد از ویروس Sars-CoV-2 را می کشد.

دستگاه های معمولی هنگام کار  عملکرد های اتو های بخارشوی لباس و میز اتو را ترکیب می کند، در حالی که به لطف برد هوشمند داخلی منحصر به فرد می تواند در موقعیت های خاص کار کند و استفاده و تنظیم دستگاه را  راحت تر نماید.

اتو بخار IXEO Power در کشور فرانسه ساخته شده که خروجی های بخار آن همانند یک مولد بخار بویلر بخار تولید می کنند، با این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به روشی نوآورانه لباس های خود را به کمک بخار اتو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟