محصولات یک کارخانه لوازم خانگی در قزوین
اخبار لوازم خانگی

محصولات یک کارخانه لوازم خانگی در قزوین توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: محصولات یک کارخانه لوازم خانگی در قزوین توقیف شد، ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: محصولات یک کارخانه لوازم خانگی در قزوین توقیف شد، محصولات این کارخانه حدود سه هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی دپو شده بود.

هوشنگ محمدی روز پنجشنبه اعلام کرد:حدود سه هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی دپو شده در یک کارخانه از سوی توقیف و انبار نگهداری آن پلمب شد. بازدید از این کارخانه از سوی گشت های سیار تعزیرات به همراه نمایندگان دادستانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های امنیتی انجام شد.

وی اظهار داشت: محصولات این کارخانه که طی ۲ سال تولید و به بازار ارسال و عرضه نشده بودند، توقیف شدند تا تعیین و تکلیف شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار داشت: بازرسی ها  منجر به کشف تخلف عدم عرضه تولیدات  لوازم خانگی این واحد شد که در این مدت شاهد افزایش قیمت آنها در بازار بوده ایم.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از یک واحد تولید ماسک غیر مجاز نیز بیش از هفت هزار ماسک کشف و به دستگاه های مربوطه ارسال گردید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟