پنکه چهار فصل میجیا شیائومی
اخبار لوازم خانگی

آغاز پیش فروش پنکه چهار فصل میجیا شیائومی در چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی آخرین محصول خود را با نام تجاری Mijia در اوایل ماه گذشته با نام پنکه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی آخرین محصول خود را با نام تجاری Mijia در اوایل ماه گذشته با نام پنکه چهار فصل میجیا شیائومی معرفی کرد. اکنون علاقه مندان می توانند این محصول را با موتور DC Inverter به قیمت 799 یوان (125 دلار) پیش خرید کنند در حالی که قیمت اصلی آن 899 یوان (141 دلار) است.

فن چهار فصل اینورتر DC میجیا در طراحی استوانه ای شکل با شاسی 30 سانتی متری و وزنی حدود 6.9 کیلوگرم راهی بازار می شود. این محصول از چندین عملکرد از جمله کنترل سرعت، تایمر خاموش کردن و چندین قابلیت کاربردی دیگر پشتیبانی می کند.

این محصول مجهز به ساختار چرخشی PTC بوده که در هنگام بسته شدن هوای گرم و هنگام باز شدن هوای خنک را می‌ دمد، یعنی در هر دو فصل زمستان و تابستان بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

 پنکه چهار فصل میجیا شیائومی

پنکه چهار فصل میجیا شیائومی دارای یک عنصر گرمایش سرامیکی نیمه هادی 2200 واتی است که می تواند هوای گرم را در عرض سه ثانیه پس از روشن نمودن دستگاه فراهم کند. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن میجیا تا 100 واحد هوای گرم را تنظیم کنند، فاصله انتقال حرارت تا حدود دو متر افزایش دهند و با پشتیبانی از یک راهنمای هوای گرم 20 درجه ای دمای خانه را متعادل کنند.

علاوه بر این، از سیستم کنترل هوشمند دما نیز بهره مند شده تا محدوده دمای داخل خانه ثابت بماند همچنین دارای سیستم پشتیبانی از دمای 18-28 درجه و تنظیمات زمان بندی 0-12 ساعته است.

 پنکه چهار فصل میجیا شیائومی

اکثر دستگاه های تهویه هوا از برنامه و حالت های مختلفی برخورداند، این پنکه نیز سه حالت برای دمیدن باد ملایم دارد که شامل باد مستقیم، باد ملایم و طبیعی و باد مناسب برای خوابیدن می شود. در این حالت ها حداکثر حجم هوای دستگاه می تواند 357 متر مکعب در ساعت باشد و فاصله تامین هوای خنک می تواند به 10 متر برسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟