تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی سال آینده به بازار می آید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به گفته Korea Bizwire، انتظار می رود تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی سال آینده راهی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به گفته Korea Bizwire، انتظار می رود تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی سال آینده راهی بازار شود همچنین احتمال این وجود دارد تلویزیون های OLED بزرگ تر نیز در آینده نزدیک عرضه شوند.

آن طور که کارشناسان گمان دارند مدل 97 اینچی تلویزیون های اولد ال جی در واقع یک تلویزیون 4K خواهد بود زیرا بر اساس گزارشات جدید، ال جی الکترونیکس در حال حاضر روی تنظیمات خط تولید تلویزیون 4K کار می کند.

در حالی که انتظار داریم به زودی سامسونگ تلویزیون‌ های میکرو ال‌ ای‌ دی خود را در سایز های 99، 88 و 76 اینچی معرفی نماید، ال‌جی تصمیم دارد بزرگ ترین تلویزیون‌ OLED  خود را در سال آینده معرفی نماید.

تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی

همچنان به طور قطعی مشخص نیست که پنل 97 اینچی ال جی دارای رزولوشن 4K یا 8K است اما اولی محتمل تر به نظر می رسد. بزرگ‌ ترین تلویزیون‌ های OLED که تا به امروز معرفی شده اند تلویزیون 83 اینچ (4K) و 88 اینچ (8K) هستند. پنل 83 اینچی اوایل سال جاری به عنوان تلویزیونی در سری C1 ال‌ جی و سری A90J سونی یافت می‌ شود.

لازم به ذکر است که احتمال این وجود دارد که این شرکت کره ای حتی مدل‌ های بزرگ‌ تری از تلویزیون های اولد خود را معرفی کند که قطر آن ها از ۱۰۰ اینچ بیشتر باشد.

در این گزارش Korea Bizwire جزئیات بیشتری ارائه نشده اما اشاره شده که بازار تلویزیون بسیار بزرگ با سرعتی چشمگیر در حال رشد است. به گفته شرکت تحلیلی Omdia، مدل های بزرگ تر از 74 اینچ سهم (ارزش) 14.6 درصدی از بازار جهانی تلویزیون در نیمه اول سال 2021 را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟