نگاهی به خدمات داریا همراه پایتخت
فناوری

نگاهی به خدمات داریا همراه پایتخت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داریا همراه در حال حاضر بزرگترین واردکننده گوشی موبایل و تبلت‌های سامسونگ در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داریا همراه در حال حاضر بزرگترین واردکننده گوشی موبایل و تبلت‌های سامسونگ در ایران است و خدمات پس از فروش این دو سری محصول سامسونگ را هم به صورت رسمی و زیر نظر مستقیم شرکت سامسونگ ارائه می‌دهد. این شرکت که کار خود را از سال ۹۷ شروع کرده است، هدف اصلی خود را ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و در شان هموطنان خود می‌داند و با این رویکرد پا به عرصه تکنولوژی گذاشته است.

آمارهای فروش نشان می‌دهد که تمایل بیشتر کاربران تلفن همراه و تبلت، استفاده از برند سامسونگ است. این تمایل و نیاز کاربران و خریداران اگر به درستی و با محصولات با کیفیت پاسخ داده نشود، می‌تواند خیلی زود به بازاری برای قاچاقیان و وارد‌کنندگان کالاهای غیراصل و بی‌کیفیت تبدیل شود و ضررهای مالی جبران‌ناپذیری برای هموطنان‌مان به همراه داشته باشد.

داریا همراه پایتخت با هدف واردکردن گوشی‌ها و تبلت‌ های سامسونگ، ارائه محصولات  باکیفیت سامسونگ را به خریداران این برند در ایران، شروع کرد. بعد از شروع طرح رجیستری موبایل، داریا همراه پایتخت یکی از شرکت‌های وارد‌کننده‌ای بوده است که به طور مستقیم گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ را وارد بازار ایران کرد و از گسترش کالای قاچاق، غیراصل و بی‌کیفیت مناطق دیگر این برند تا حد توان جلوگیری کرده است. با افزایش تقاضای بازار برای یک کالا، قاعدتا تقاضا برای خدمات پس از فروش آن کالا نیز افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب نیاز به کارشناسان حرفه‌ای و قطعات اصل پیدا می‌شود. در طی این سال‌ها، داریا همراه توانسته است علاوه بر واردات گوشی همراه و تبلت، خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را در سطح استانداردهای جهانی به کاربران سامسونگ ارائه کند. کارشناسان فنی این مجموعه زیر نظر مستقیم شرکت سامسونگ آموزش می‌بینند و مهارت‌های آنها هر سه ماه یک بار ازریابی می‌شود. علاوه بر این قطعات استفاده شده در تعمیرات نیز همگی به صورت مستقیم و زیر نظر شرکت سامسونگ وارد شده و محصولات اصل هستند. به این ترتیب کاربران می‌توانند همواره اطمینان خاطر داشته باشند که گوشی یا تبلت خود را به مجموعه‌ای می‌سپارند که خدمات خود را در سطح استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد.

داریا همراه پایتخت سعی کرده است تا گامی فراتر از یک واردکننده یا ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش بردارد. همان طور که اسم این شرکت هم اشاره دارد، داریا همراه، پا در حوزه‌های های حمایتی مختلف گذاشته تا علاوه بر واردات و خدمات پس از فروش، همراهی برای تمام عرصه‌های مردمی باشد. در راستای فعالیت‌های شهروند شرکتی، داریا در سال جاری حامی مالی فیلم پرمخاطب قهرمان و تیم‌های ملی بسکتبال بانوان و  آقایان بوده است و توانسته در دو حوزه ورزش و هنر با مردم کشور همراه شود. داریا امیدوار است که بتواند در آینده همراهی خود را در باقی عرصه‌ها نیز گسترش دهد.

داریا همراه پایتخت در این سال‌ها سعی کرده است تا همواره همراه و همگام با هموطنان خود و در جهت پاسخ به نیاز آن‌ها گام بردارد. همراهی با این شرکت می‌تواند یک گام مهم در جهت تامین کالای اصل و باکیفیت و کارآفرینی برای افراد جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 07 شهریور 1402 در 7:03 ب.ظ

    داریا همراه اشغال ترین گارانتی گوشی s21fe گرفتم از اول تاج گوشی مشکل داشت چهار بار بردم نمایندگی گرذندنمیگیرن میگم سالمه فقط هر بار نرو افزار عوض میکنن میگن تست کردیم مشکلی نداره .دفعه آخر روی صفحه گوشیم خط,انداختن اعتراض مردم مه چرا گوشی نو اینطوری کردیم با وقاحت میگم تاچش عوض میکنیم بخاطر خط افتادن ,گوشی نو اکبند بخاطر سهل انگاریشون باید تاج عوض کنم دیگه اون کوشی چه ارزشی داره ,اینم از گارانتی داریا واقعا اشغال به تمام معناس