همکاری اسمگ و کوکا کولا
اخبار لوازم خانگی

همکاری اسمگ و کوکا کولا در طراحی یک یخچال جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تبلیغات تجاری برند کوکا کولا در Hilltop در سال 1971 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تبلیغات تجاری برند کوکا کولا در Hilltop در سال 1971 همکاری اسمگ و کوکا کولا برای طراحی یک یخچال جدید آغاز شده است.

همکاری اسمگ و کوکا کولا

به منظور این سالگرد و آغاز همکاری اسمگ و کوکا کولا هر دو برند از مصرف کنندگان دعوت می کند تا تمام مردم جهان آواز خواندن به صورت هماهنگ کامل بیاموزند همچنین اسمگ و کوکا کولا نیز تصمیم گرفتند با طراحی و عرضه مجموعه 1971 Unity جشن بگیرند.  یخچال FAB28 Unity که از مجموعه های limited edition به شمار می آید که به صورت خلاقانه ای مزین به رنگ های روانگردان کوکا کولا شده است. علاوه بر این، تصویری از نماد روح صلح تجاری، هماهنگی، فراگیری و خوش بینی تبلیغاتی را تجسم می بخشد.

همکاری اسمگ و کوکا کولا

یخچال فریزر FAB اسمگ که در سراسر جهان بسیار محبوب هستند نشان دهنده ای واقعی از طراحی ایتالیایی با نوآوری خاص از جمله فناوری Life Plus برای ایجاد دمای 0 درجه سانتی گراد در کشو ها و سیستم خنک کننده چند جریانی برای افزایش تازگی و کارایی است.

همکاری اسمگ و کوکا کولا

هر یک از یخچال های FAB28 Unity اسمگ دارای یک پلاک شماره گذاری رسمی برای نشان دادن اصالت محصول خواهد بود، جزئیات مربوط به زمان توزیع و قیمت در بهار 2022 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟