قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف 697 کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 23 میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 697 کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 23 میلیارد ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 697 کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 23 میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهارداشت: مامورن پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا خارج از شبکه، مطلع شدند یک دستگاه خودروی کامیونت در حال تخلیه مقادیری کالای قاچاق به داخل فروشگاهی در خیابان ایران است.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که راننده این خودرو محموله قاچاق را از یک انبار در خیابان رجایی بارگیری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد: در تحقیقات بعدی مالک کالاها شناسایی و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی و بازدید از این انبار در خیابان رجایی، مقادیر زیادی کالای قاچاق که به مروز زمان در این انبار دپوی شده بود، شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در مجموع این عملیات ها، ۱۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۲ دستگاه کولر گازی، ۱۱۰ دستگاه جاروبرقی، ۴۰ دستگاه سشوار ، ۵۲۸ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه فاقد مدارک قانونی ، بارنامه و مجوزهای های گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی، ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر بیش از 23 ميليارد ريال اعلام و اظهار کرد: پرونده تکمیلی برای سير مراحل قانوني، به تعزيرات حكومتي ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟