دستگاه تصفیه هوای Acerpure Cool C2 ایسر
اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوای Acerpure Cool C2 ایسر در هند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترونیکی تایوانی ایسر از دو دستگاه تصفیه هوای جدید در هند رونمایی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترونیکی تایوانی ایسر از دو دستگاه تصفیه هوای جدید در هند رونمایی کرد. دو محصول جدید شامل دستگاه تصفیه هوای Acerpure Cool C2 ایسر و همچنین Acerpure Pro P2 ایسر بوده که هر دو دارای یک فیلتر HEPA 4 در 1 هستند که باکتری‌های مضر، ویروس‌ها، آلرژن‌ ها و آلاینده‌ ها را از اتاقی که در آن دستگاه تصفیه‌ کننده هوا استفاده می‌ شود حذف می‌ کند.

ایسر دو دستگاه تصفیه هوای جدید را به‌ عنوان دستگاه توانا معرفی نموده که با کمک فناوری پیشرفته فیلتراسیون و ویژگی‌ های هوشمند خود قادر است هوایی قابل تنفس در خانه و یا محیط کار ایجاد نماید. فیلتر هپا 4 در 1 قادر است تا 99 درصد باکتری های موجود در هوا و 99.97 درصد گرد و غبار بسیار ریز را از بین ببرد. این تصفیه کننده همچنین در برابر ذرات با قطر آیرودینامیکی کمتر از 1.0 و 0.1 میکرومتر (PM1.0) و آلرژن ها فعال است.

دستگاه تصفیه هوای Acerpure Cool C2 ایسر جدا از اینکه یک تصفیه کننده هوا است، به عنوان یک فن برای پخش هوای تازه فیلتر شده نیز عمل می کند. این دستگاه دارای یک گردشگر هوای پیشرفته به نام سیرکولاتور متحرک است که می تواند هوا را به گردش درآورد و  بدون هیچ زحمتی 90 درجه به سمت بالا/پایین و 80 درجه به سمت چپ به راست نوسان داشته باشد. در واقع به کمک این قابلیت هوا می تواند به فاصله 12 متری دستگاه برسد.

«ال کا ایران» گزارش می دهد:

علاوه بر این، یک صفحه نمایش LCD در جلو وجود دارد که به لطف سنسور هوشمندی که کیفیت هوا را تشخیص می دهد، داده های کیفیت هوا را در لحظه نشان می دهد. سرعت فن به صورت خودکار و وابسته به کیفیت هوا افزایش یا کاهش می یابد.

این دستگاه‌ ها صدا های کمی تولید می‌ کنند و مطمئنا کار و یا خواب شما را مختل نخواهند کرد همچنین می توان نمایشگر را خاموش کرد تا مطمئن شد خواب شما مختل نمی شود.

در مورد قیمت ها باید بدانید که  Acerpure Cool C2 قیمتی معادل 16999 روپیه یا تغریبا 227 دلار دارد، در حالی که Acerpure Pro P2 با قیمت 21999 روپیه یا  294 دلار به فروش می رسد. این محصولات در حال حاضر در Amazon.in و فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس هستند همچنین در فروشگاه های انحصاری ایسر در چندین شهر هند فروخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟