قاچاقچی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مشهد

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح تشدید ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم خانگی ۴۷ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال در بازار مشهد کشف شد.

بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: در راستای رسیدگی به اخبار دریافتی سامانه ۱۲۴ و با اقدام مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی  استان با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در بازرسی از ۲ واحد صنفی لوازم خانگی واقع در شهر مشهد مقادیری لوازم خانگی برقی قاچاق کشف شد.

وی افزود: اقلام کشف شده شامل چرخ گوشت، مخلوط کن، قهوه ساز، سرخ کن، جارو برقی و یخچال دوقلو و آبمیوه‌گیری بوده است که به سازمان اموال تملیکی منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اطلاع ‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟