همکاری هوشمندانه تولیپس و جوکر رکورد شکنی کرد/ انتخاب درست برای یک تبلیغات هدفمند و موثر
اخبار لوازم خانگی

همکاری هوشمندانه تولیپس و جوکر رکورد شکنی کرد/ انتخاب درست برای یک تبلیغات هدفمند و موثر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی تولیپس با حمایت از جوکر دست به ابتکار جالبی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی تولیپس با حمایت از جوکر دست به ابتکار جالبی زده و با روشی نوین و تاثیر گذار مخاطبان خود را به خرید کالاهای این گروه تولیدی تشویق می‌ کند. رئالیتی شو جوکر موفق شد در 16 ساعت اولیه انتشار به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا برسد.

یکی از راه های بازاریابی انتقال تجربه مثبت و خوشایند به مشتریان است که حمایت برند ها از برنامه های فرهنگی می تواند این حس را در مخاطب ایجاد کند. تولیپس با حمایت از جوکر توانسته باعث شکل گیری احساساتی مثبت در مخاطب شود که بدون اغراق می توان گفت نشان از هوشمندی گروه مارکتینگ این برند است.

 

 

شرکت هایی مانند اسنوا نیز پیش از این در این مسیر گام برداشته اند و همکاری گروه انتخاب با برنامه خندوانه یکی از نمونه های موفق این حوزه تلقی می شود که نتایج مثبتی را برای این گروه به همراه داشت. حمایت‌ های مالی از یک برنامه فرهنگی معمولاً ارزان تر از تبلیغات سنتی است و از طرفی تمامی افراد و تنها خود مشتری را مورد هدف قرار می دهد.

اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم به نظر می رسد که استراتژی بازاریابی تولیپس در حمایت از برنامه پر مخاطب جوکر جواب داده و در واقع حاکی از هوشمندی طراحان این فعالیت تبلیغی است.

همان طورکه می دانید با خروج شرکت های خارجی از بازار لوازم خانگی رقابت در میان برندهای ایرانی داغ شده و تمامی شرکت های تولید کننده با روش های متعدد به دنبال ارتقا جایگاه و همچنین آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات خود هستند. در این میان برندی می تواند موفق ظاهر شود که از روش های نوین برای معرفی تولیدات خود استفاده کند و نمی توان منکر این شد که تولیپس با حمایت از جوکر توانسته خود را از رقبا متمایز کند.

یکی دیگر از مزیت های این گونه تاکتیک های تبلیغاتی نمایش برند به عنوان یک شرکت با وجدان است. زیرا همکاری با برنامه های فرهنگی و پرمخاطب مانند جوکر می توانند نشان دهد که شرکت به عنوان عضو فعالی در جامعه حضور دارد و در نتیجه ارتباط مثبتی را با مشتری ایجاد می کند.

دو قسمت از برنامه جوکر پخش شده که قسمت دوم  این مسابقه نیز توانست در 16 ساعت نخست، برای بار دوم، رکورد تماشای یک مجموعه را در روز اول انتشار با 18 میلیون و 410 هزار و 491 دقیقه تماشا به نام خود ثبت کند.  این موفقیت نشان از حضور یک تیم حرفه ای در پشت این برنامه است و در این میان تولیپس با حمایت از این برنامه توانسته تا برند و محصولات خود را در معرض نمایش بگذارد که این موضوع حتی در دکوراسیون نیز کاملا مشهود است.

 

در همین رابطه بخوانید:

شرایط شرکت در جشنواره زمستانی تولیپس /اولین دوره قرعه کشی صنایع الکتریکی ناسیونال ایران آغاز شد

تولیپس از این فرصت تبلیغاتی نهایت بهره را برده و معرفی  اولین دوره قرعه کشی و جشنواره زمستانی تولیپس در جریان این برنامه توسط بازیگران محبوب مردم نظیر سیامک انصاری می تواند نگرش مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد کند.

رئالیتی شو «جوکر» شنبه‌‌ها ساعت ۸صبح به صورت اختصاصی از پلفترم فیلیمو پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟