خدمات پس از فروش پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

چگونه محصولات پاکشوما را به مشتریان معرفی کنیم؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما به تازگی ویدیویی با عنوان چگونه ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما به تازگی ویدیویی با عنوان چگونه محصولات پاکشوما را به مشتریان معرفی کنیم؟ برای فروشندگان لوازم خانگی منتشر کرده که در این کلیپ آموزشی ویژگی و امکانات 4 محصول این تولید کننده ایرانی معرفی شده است و به فروشندگان کمک می کند تا تعریف درستی از مشخصات کالاهای این شرکت را به مشتریان ارائه دهند.

 

فروشندگان لوازم خانگی ارتباط مستقیمی با مشتری دارند و در واقع این فروشندگان لوازم خانگی هستند که محصولات را به مردم معرفی کرده و آن ها را در هنگام انتخاب راهنمایی و کمک می کنند. حال اگر آشنایی کامل با فناوری و امکانات یک محصول نداشته باشند نمی توانند اطلاعات دقیقی در اختیار مشتریان قرار دهند. به همین منظور گروه پاکشوما با تهیه ویدیوهای آموزشی چگونه محصولات پاکشوما را به مشتریان معرفی کنیم؟ قصد دارد تا کار را برای فروشندگان راحت تر کرده و تعریف درستی از کالاهای خود را ارائه دهد.

همان طور که می دانید بازاریابی یا مارکتینگ عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌شود. عملیات بازاریابی درست موجب آگاهی مشتری از ویژگی‌ های مختلف محصولات و خدمات می‌ شود که این اقدام پاکشوما در همین راستا صورت گرفته است.

گروه صنعتی پاکشوما یکی از تولیدکنندگان قدیمی لوازم خانگی است که اکثر مشتریان با ماشین لباسشویی های این شرکت آشنایی دارند و طی سال های گذشته به بخش های دیگر نظیر یخچال فریزر، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی ورود کرده است که در این ویدیو آموزشی با 4 مدل از هر بخش آشنا می شویم.

مهندس مهرداد نیکزاد مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در ابتدای این ویدیو هدف از تهیه این کلیپ آموزشی را ارائه اطلاعات درست و کاربردی از ویژگی های لوازم خانگی پاکشوما عنوان می کند و سپس به معرفی امکانات جاروبرقی پاکشوما مدل دوسلدورف 2500W، ماشین لباسشویی اتوماتیک، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر 4 درب می پردازد. برای آشنایی با امکانات محصولات پاکشوما می توانید این ویدیو را مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟