تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ سال 2022 معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ به عنوان مجموعه ی بالا رده در سال 2022 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ به عنوان مجموعه ی بالا رده در سال 2022 معرفی خواهد شد. این تلویزیون های مدرن توسط برخی از فناوری‌ های جدید که توسط نیروگاه فناوری کره توسعه می‌ یابند هدایت می‌ شوند به طور مثال بیشترین خط تولید متعلق به تلویزیون 8K MiniLED خواهد بود و از فناوری Neo QLED برخوردار خواهد شد.

تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ

تلویزیون‌ های MicroLED سامسونگ در سطح بالایی قرار دارند اما از تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ تنها تعداد بسیار کمی از دستگاه‌ تولید می شود تا این شرکت بتواند تقاضای مشتریان خود را برای داشتن یک تلویزیون سطح بالا برآورده نماید. این شرکت هنوز درباره تعداد خطوط تولید این تلویزیون ها چیزی اعلام نکرده است اما احتمال این وجود دارد که در این راستا خط تولید های دیگر محصولات را کاهش دهد.

تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ

تلویزیون 8K Neo QLED دارای بالا ترین سطح کیفیت برای پخش تصاویر است که بعد از تلویزیون های OLED 4K به عنوان تلویزیون با کیفیت شناخته می شود. فناوری Neo QLED برای صفحه نمایشگر ها قرار است توسط Samsung Display ارائه شود.

تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ

سامسونگ همچنین در حال توسعه ظرفیت خود برای تولید پنل های OLED است به همین دلیل همکاری سامسونگ و ال‌ جی به احتمال زیاد تا سال 2024 پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • هادی | 22 آذر 1400 در 10:24 ب.ظ

    شرکت سامسونگ فعلا رو lcd متمرکز شده و قصد داره از ips الجی تو پرچمدارهای neo qled استفاده کنه و البته استفاده از تکنولوژی mini led و full araay led رو پنل های ips تا حدود زیادی بیهوده و بدون کارایی به نظر میرسه چون پنل های ips اغلب مشکی عمیقی ندارند که بشه با استفاده از بکلایت های به روزتر به نتیجه خیلی بهتری تو رنگ مشکی برسیم و کسب و کار سامسونگ دیسپلی نیز تا حدود زیادی از خود سامسونگ جداس احتمالا سامسونگ امسال ارتقا زیادی ایجاد نکنه مثل سال های گذشته که بوده…. و کاهش تعداد بازدید کننده ها از غرفه های سامسونگ در طی چندین سال گذشته گویای این قضیه اس.البته طبیعی است وقتی حدااقل یک تکنولوژی انقلابی طی چندین سال معرفی نکنی همین اتفاق میوفته برای هر برندی که باشه.!