5 ویژگی یخچال فریزر کلور
اخبار لوازم خانگی

قیمت محصولات کلور در بازار لوازم خانگی + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در حال حاضر در دو بخش ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در حال حاضر در دو بخش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی فعالیت می کند. اگر تمایل به خرید لوازم خانگی دارید در این بخش جدول قیمت محصولات کلور در بازار لوازم خانگی برای راهنمایی بهتر گردآوری شده که به مشخصات هر مدل نیز اشاره شده است.

قیمت محصولات کلور در بازار لوازم خانگی ایران با توجه به مدل متفاوت است. به عنوان مثال ماشین لباسشویی های 7 کیلیویی در مقایسه با مدل های 8 کیلویی قیمت پایین تری دارند که مشتریان بنا به سلیقه و بودجه و البته احتیاجات خود می توانند هر کدام از آن ها را خریداری کنند.

ماشین لباسشویی های کلور از نوع درب از جلو بوده و شامل امکاناتی مانند سیستم تعادل خودکار، کنترل کف، کنترل سرریز، موتور اینورتر (Inverter) و … می شود و یخچال فریزرهای این شرکت در مدل های کمبی (بالا و پایین) و دوقلو موجود هستند که از امکانات ان ها می توان از  نسل جدید کمپرسور های کم مصرف اینورتر، سیستم کندانسور مخفی، ورق خود رنگ کره ای برای درب و کابین، سیستم Twin Cooling، تنظیم دمای داخلی به صورت هوشمند، سیستم عیب یابی اتومات، سیستم تبرید گاز R600 برای راندمان بهتر و … نام برد.

آشنایی با تکنولوژی های محصولات به مشتریان کمک می کند تا مدل مناسب خود را راحتر پیدا کرده و به هنگام خرید با شنیدن لغات و امکانات عجیب و غریب سردرگم نشوید. در صورت استفاده از مدل های معرفی شده می توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت محصولات کلور در بازار لوازم خانگی + جدول

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟