گوگل تی وی های تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

گوگل تی وی های تی سی ال از فروشگاه ها جمع می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید تلویزیون است که اکثر تلویزیون ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید تلویزیون است که اکثر تلویزیون های این برند از سیستم عامل Roku برخوردار شده اند. با این حال این شرکت در تلاش است تا قابلیت هایی جدید تری را  برای کاربران خود فراهم کند در همین راستا شاهد سیستم عامل اندروید در برخی از تلویزیون های تی سی ال هستیم. اما به تازگی شنیده شده است که گوگل تی وی های تی سی ال از فروشگاه ها به خاطر مشکل در عملکرد جمع می شوند.

در اوایل سال جاری، این شرکت برنامه خود را برای فروش تلویزیون هایی با سیستم عامل Google TV اعلام کرد، این دستگاه‌ ها اخیراً برای خرید از طریق Best Buy در دسترس قرار گرفته‌ اند اما اکنون در حال خارج شدن از بازار هستند.

گوگل تی وی های تی سی ال

تی سی ال اکنون هر چهار مدل 50 اینچی (50S546)، 55 اینچی (55S546)، 65 اینچی (65S546) و 75 اینچی (75S546) را به دلیل عملکرد و مشکلات مربوط به نرم افزار در دستگاه ها از فروشگاه های لوازم خانگی خارج کرده است.

در بیانیه ای این شرکت گفت: تی سی ال متعهد به ارائه محصولات ممتاز در سطح جهانی است و محصولات جدیدی که دارای Google TV هستند مطمئناً از این قاعده مستثنا نبودند. با این حال ما متوجه شدیم که برخی از تلویزیون های جدید تی سی ال با چالش هایی در ارتباط با پایداری رابط هوشمند Google TV مواجه هستند. ما همچنان به اصلاح محصولات خود که دارای سیستم عامل Google TV هستند، ادامه می‌ دهیم. مشتریان ما در هفته‌ های آینده شاهد پیشرفت‌ های قابل توجهی خواهند بود و همچنین صبر آن ها قابل قدردانی است.

گوگل تی وی های تی سی ال

کاربران فعلی گوگل تی وی های تی سی ال می توانند آخرین به روز رسانی های موجود بر روی دستگاه را انجام دهند که روند آن به طور دقیق در صفحه پشتیبانی توضیح داده شده است.

جدا از مشکلات نرم افزاری که جدید پیش آمده است، تلویزیون های مجهز به گوگل تی وی بسیار خوب بوده اند و در اکثر بررسی ها نیز سر بلند بیرون آمدند. در حال حاضر  فقط می توانیم امیدوار باشیم که تی سی ال در اسرع وقت مشکلات نرم افزاری را برطرف کند تا کسانی که قبلاً این مدل ها را خریداری کرده اند بتوانند تجربه خوبی در هنگام استفاده از آنها داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟