فر برقی
اخبار لوازم خانگی

بهترین فر برقی رومیزی و توکار / راهنمای خرید فر برقی + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،کسانی که قصد خرید فر برقی برای آشپزخانه خود دارند سوالاتی همانند فر برقی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،کسانی که قصد خرید فر برقی برای آشپزخانه خود دارند سوالاتی همانند فر برقی رومیزی چه مارکی خوبه ،بهترین فر برقی رومیزی چه ویژگی دارد، معایب و مزایا فر برقی چیست، بهترین مارک فر برقی کدامند و فر تو کار چه مارکی خوبه برایشان پیش می آید.

بعد از اجاق گاز و مایکروویو، فر پر مصرف ترین وسیله در خانه برای پخت غذا به شمار می آید. اگر چه فر یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه به شمار نمی آید اما خرید آن توصیه می شود زیرا باید کم کم از روش های سنتی برای تهیه غذا فاصله گرفت و برای  پخت کیک، پیتزا، ماهی، گوشت و… از فر استفاده کرد. ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد که با بهترین فر برقی موجود در بازار آشنا شوید همچنین صفر تا صد نکات راهنمای خرید فر برقی را بدانید.

فر برقی

موضوعاتی که در این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد شامل موارد زیر است :

  • بهترین فر برقی رومیزی
  • بهترین مارک فر برقی
  • بهترین مارک فر برقی در ایران
  • فر توکار ایرانی چی بخرم
  • بهترین مارک فر برقی خارجی
  • بهترین مارک فر برقی رومیزی
  • بهترین مارک فر توکار
  • فر تو کار چی خوبه
  • بهترین فر توکار ایرانی
  • فر برقی ایرانی چه مارکی خوبه
  • فر برقی چه مارکی خوبه
  • فر برقی رومیزی چه مارکی خوبه
  • فر توکار چه مارکی خوبه
  • بهترین فر توکار
  • راهنمای خرید فر برقی
  • قیمت فر برقی رومیزی 
  • فر برقی رومیزی ایرانی
  • کارایی فر برقی رومیزی
  • مشخصات فر رومیزی
  • طرز استفاده از فر برقی رومیزی

راهنمای خرید فر برقی

قبل از اینکه بهترین فر برقی رومیزی و توکار را به شما معرفی کنیم قصد داریم به شما نکات مهم قبل از خرید فر را به عنوان بخشی راهنمای خرید فر برقی به شما معرفی نماییم.

فر چیست؟

فر برقی

در پاسخ به سوال فر چیست باید گفت فر نوعی اجاق در بسته است که برای پخت و پز انواع کیک و شیرینی و غذا مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته با فر به راحتی می توان انواع کیک و شیرینی، گوشت، مرغ، ماهی، پیتزا و نان تهیه نمود. ویژگی که فر را نسبت به دیگر ابزار های آشپزی متفاوت ساخته است توزیع حرارت و گرما در محفظه به صورت یکسان و کاهش زمان پخت برخی از غذا های دیر پخت است.

انواع فر

فر برقی

در این بخش با انواع فر موجود در بازار آشنا می شوید فر از نظر محل نصب به سه دسته تبدیل می شود

  1. فر رومیزی
  2. فر توکار
  3. فر مبله

مشخصات فر رومیزی

فر برقی

فر رومیزی به فر هایی گفته می شود که روی کانتر کابینت قرار می گیرند و معمولا حجم کوچک تری نسبت به دیگر فر ها دارند. فر های رومیزی طرفداران زیادی دارد زیرا فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کنند و همچنین نیازی به تغییر ساختار کابینت ها نیست. بیشتر فر های رومیزی برقی هستند و گرمای مورد نیاز برای تهیه غذا را از طریق برق تامین می نمایند، از آن جایی که دسترسی به برق بسیار راحت تر از گاز است فر برقی رو میزی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. لازم به ذکر است که مشخصات فر برقی رومیزی می تواند بسته به مدل می تواند متفاوت باشد.

می توان گفت کارایی فر برقی رومیزی با دیگر فر ها تفاوت چندانی ندارد و از همگی برای پخت انواع غذا و کیک و شیرینی استفاده می شود البته که برخی لز فر ها پیشرفته تر هستند و امکانات بیشتری دارد. بیشتر افراد این نوع فر را به عنوان فر رو کابینتی یا فر رو کابینتی برقی نیز می شناسند.

فر برقی

فر روکابینتی برقی ارزان قیمت تر از دیگر فر ها بوده همچنین برق کمتری نسبت به فر های توکار برقی مصرف می کنند اما از لحاظ عملکرد دقیقا می تواند همانند یک فر توکار برقی باشد.

فر برقی

جالب است بدانید که بیشتر افراد فر برقی رومیزی را با عنوان آون توستر می شناسند، در واقع فر برقی رومیزی همان آون توستر است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد. همچنین در این متن با بهترین مارک فر برقی رومیزی و بهترین مدل فر توکار آشنا خواهید شد.

آشنایی با طرز استفاده از فر برقی رومیزی می تواند بسیار به شما کمک کند، در همین راستا ما ویدیویی را با موضوع آموزش استفاده طرز استفاده از فر برقی رومیزی تهیه نموده ایم.

 

 

فر توکار

فر برقی

در دو ده گذشته تازه عروس ها و کسانی که می خواهند تغییر دکوراسیون بدهند و یا خانه خود را عوض کنند تمایل بیشتری به خرید فر توکار دارند زیرا این نوع فر داخل کابینت نصب می شوند و فضای بسیار کمی را در آشپزخانه در بر می گیرد. همچنین این نوع فر نسبت به فر برقی رومیزی حجم بیشتری دارد یعنی می توان غذا هایی بیشتری را داخل آن پخت. ما به کسانی که آشپزخانه کوچک دارند پیشنهاد می کنیم بهترین فر توکار را برای خود انتخاب نمایند.

فر مبله

فر برقی

فر های مبله یکی از قدیمی ترین انواع فر بوده که در آشپزخانه دیده شده است، فر های مبله در واقع همان اجاق گاز های معمولی بوده که در قسمت پایینی آن ها فر قرار گرفته است. اگر چه این نوع فر قدیمی و بسیار جا گیر هستند اما با خرید فر مبله با یک تیر دو نشان خواهید زد زیرا در قسمت بالایی این نوع فر شعله های اجاق گاز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دود کردن فر به چه علت است و راه حل آن چیست

فر گازی بهتره یا برقی

فر برقی

افرادی که تصمیم به خرید فر دارند حتما این سوال برایشان پیش آمده که فر گازی بهتره یا برقی . در این بخش به معایب و مزایا فر برقی ، تفاوت فر برقی و گازی ، معایب و مزایا فر گازی و مضرات فر برقی می پردازیم.

فر های توکار معمولا از لحاظ تامین منبع انرژی به دو سه دسته برقی، گازی و گازی برقی تقسیم می شوند.

فر توکار برقی

فر برقی

در این بخش قصد داریم معایب و مزایا فر برقی را شرح دهیم تا با قابلیت های این فر بیشتر آشنا شوید. فر توکار برقی همانطور که از اسمش پیداست به کمک نیروی برق حرارت مورد نیاز برای پخت غذا را تامین می کند. داخل این دسته از فر ها المنت های حرارتی قرار گرفته که قابلیت تنظیم دما را نیز فراهم ساخته همچنین کمک می کند تا غذا یکنواخت تر پخته شود.

یکی از بارز ترین تفاوت فر برقی و گازی در این است که فر های برقی برنامه پخت بیشتری نسبت به فر های گازی دارند و تمیز کردن آن ها بسیار راحت تر است. از مزایا فر برقی می توان به حرارت بالا اشاره کرد، فر هایی که به کمک برق کار می کنند می توانند حرارت بیشتری را نسبت به فرهای گازی منتشر کنند به طوری که برخی از فر های برقی می تواند دمای داخل محفظه را تا 900 درجه سانتی گراد بالا ببرند.

همانطور که گفته شد به خاطر حضور المنت های حرارتی، کنترل دمای داخل محفظه امکان پذیر شده و کاربران می تواند دمای فر برقی را تنظیم نمایند. این قابلیت کمک می کند تا مواد غذایی راحت تر پخته شوند. فر های برقی امکان پخت خشک را نیز فراهم می سازد تا بتوان کیک، شیرینی، نان، پیتزا و  لازانیا را به راحتی آماده کرد، همچنین قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجات را نیز دارد.بارز ترین مضرات فر برقی مربوط به مصرف انرژی شده حتی اگر رده مصرف انرژی دستگاه A  و یا A++ باشد باز هم نسبت به فر گازی مصرف بیشتری دارد.

فر توکار گازی

فر برقی

فر های توکار گازی در مقایسه با فر های برقی انرژی کمتری مصرف می کنند همچنین در طبخ برخی از غذا ها سرعت بیشتری دارند. فر های گازی قادرند تا غذا را به صورت مرطوب بپزند. به طور مثال به وسیله فر گازی می توانید گوشت لذیزی را بپزید اما برای پخت سبزیجات، پیتزا، کیک و یا خشک کردن میوه فر برقی مناسب تر است.

همانطور که می دانید هزینه مصرف گاز از برق پایین تر بوده به همین دلیل هزینه استفاده از فر گازی کمتر از فر برقی بوده در نتیجه استفاده از فر گازی سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. از معایب فر گازی می توان به پخته نشدن یکنواخت مواد غذایی، عدم امکان کنترل دما داخل محفظه و مراقبت بالا اشاره کرد.

بهترین مارک فر برقی

فر برقی

تا به اینجا با انواع فر و همه نکاتی که باید قبل از خرید فر در نظر داشته باشید آشنا شدید. حال در این بخش به بهترین مارک فر برقی ، بهترین مارک فر برقی در ایران ، بهترین مارک فر برقی خارجی ،بهترین برند فر برقی ایتالیایی ، فر برقی ایرانی چه مارکی خوبه و فر برقی چه مارکی خوبه می پردازیم.

در هر کدام از این بخش ها به شما خواهیم گفت که بهترین مارک فر برقی در ایران چیست و فر برقی ایرانی چه مارکی خوبه ، بعد از آشنایی با فر های موجود در این لیست می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و ملاک های مد نظرتان مناسب ترین فر برقی را برای آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

بهترین فر برقی رومیزی

فر برقی

قبل از آنکه بهترین فر برقی رومیزی را معرفی نمیاییم و به شما بگوییم بهترین مارک فر برقی رومیزی چیست قصد داریم کارایی فر برقی رومیزی را برایتان بازگو کنیم. آون توستر یا فر رو کابینتی همانطور که از اسمش مشخص است می تواند نان را تست می کند و شما می توانید نان گرمی را برای صبحانه خود تهیه نماید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که خب حالا تفاوت توستر معمولی با آون توستر چیست؟ از فر برقی رو کابینتی یا آون توستر می توان برای پخت پیتزا، کباب کردن، گریل کردن گوشت و یا سبزیجات و همچنین پخت نان استفاده نمود. این قابلیت هاست که این دو دستگاه را نسبت به یکدیگر متمایز ساخته است.

فر برقی

همانطور که گفته شد فر برقی رومیزی همان آون توستر بوده که نسبت دیگر فر های موجود در بازار حجم کوچک تری دارد. آون توستر، فر برقی رومیزی و یا فر توستر از تمام قابلیت های فر برخوردار بوده همچنین قادر است به عنوان یک توستر نان عمل کند. به همین دلیل خیلی از افراد تمایل به خرید فر برقی رومیزی دارند. از آنجایی که ظاهر آون توستر بسیار شبیه به مایکروفر بوده بسیاری از افراد این دو دستگاه را اشتباه می گیرند و گمان می کنند قابلیت هی یکسانی نیز دارند اما این تصور کاملا اشتباه بوده زیرا ساختار داخلی مایکروفر و آون توستر به طور کامل متفاوت است. در ادامه خواهیم گفت که فر برقی رومیزی چه مارکی خوبه پس با ما همراه باشید.

بهترین فر برقی رومیزی تولیپس

فر برقی

آون توستر تولیپس مدل OT-A3807 به عنوان بهترین فر برقی رومیزی تولیپس ، بهترین آون توستر موجود در بازار ایران همچنین یکی از بهترین مارک های فر برقی رومیزی به شمار می آید. که به وسیله این دستگاه در کمترین زمان ممکن می توانید گوشت را کباب کنید و یا پیتزا بپزید. قیمت فر برقی رومیزی تولیپس 2 میلیون و 750 هزار تومان بوده که کاربران می توانند آن را از بازار تهیه نمایند. شما می توایند تمام مشخصات این محصول را در جدول زیر مشاهده نماید.

فر برقی

فر برقی رومیزی تولیپس مدل OT-A3807

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد
چراغ داخل محفظه

دارد

قابلیت تنظیم دما

دارد
زمان سنج

دارد

تعداد طبقه

2 قفسه
ظرفیت محفظه فر

38 لیتر

جوجه گردان

دارد

حداکثر دما

230 درجه سانتی گراد

امکان حرارت دهی از

بالا، پایین ، بالا و پایین
وزن

10 کیلوگرم

فر برقی رومیزی پارس خزر

فر برقی

اگر به دنبال فر رومیزی ارزان قیمت و قر برقی رومیزی ایرانی هستید ما به شما فر برقی رومیزی پارس خزر مدل vesta را معرفی می کنیم. پارس خزر یکی از قدیمی ترین برند های لوازم خانگی ایرانی بوده که مدت طولانیست در این زمینه فعالیت می کند و تغریبا همه افراد با این برند آشنایی دارند پس نیازی به تعریف نیست.

فر برقی

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین فر رو کابینتی برقی ایرانی و بهترین آون توستر پارس خزر در بازار به فروش می رسد که قابلیت استفاده همزمان و مجزای از جوجه گردان و فن کانوکشن را دارد. لازم به ذکر است که به همراه این آون توستر یک عدد میله جوجه گردان، توری کباب پز ، یک عدد سیخ فلزی طبخ و سینی پخت غذا نیز وجود دارد. قیمت فر برقی رومیزی پارس خزر 1 میلیون و 613 هزار تومان بوده که در سایت رسمی این برند و فروشگاه های معتبر لوازم خانگی در دسترس است.

مشخصات فر رومیزی پارس خزر مدل vesta در جدول زیر ذکر شده است.

فر برقی رومیزی پارس خزر مدل Vesta

مشخصات کلی

 
فن کانوکشن

دارد

چراغ داخل محفظه

ندارد
قابلیت تنظیم دما

دارد

زمان سنج

دارد
تعداد طبقه

  3 قفسه

ظرفیت محفظه فر

20 لیتر
جوجه گردان

دارد

حداکثر دما

250 درجه سانتی گراد

امکان حرارت دهی از

بالا، پایین

وزن

 5.5 کیلوگرم

ارزان ترین فر برقی رومیزی

آون توستر تکنو مدل Te-459 ارزان ترین فر برقی رومیزی در بین بهترین فر های برقی بوده که در بازار ایران به فروش می رسد. اگر به دنبال فر برقی ایتالیایی می گردید ما به شما تکنو را پیشنهاد می کنیم زیرا در حال حاضر اکثر برند های خارجی به دلیل تحریم ها کشور را ترک کرده اند و تعداد محصولات خارجی موجود در بازار روز به روز کمتر می شود. با این حال این فر برقی ایتالیایی در لیست بهترین فر برقی رومیزی بازار ایران و ارزان ترین فر برقی رومیزی قرار گرفته که شما می توانید فر رومیزی تکنو را با قیمت 2 میلیون و 373 هزار تومان خریداری نماید. اگر قصد خرید یک فر رومیزی ارزان قیمت را دارید ما به شما این محصول ایتالیایی تکنو را معرفی می کنیم.

مشخصات فر رومیزی تکنو مدل Te-459 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

فر برقی رومیزی تکنو مدل Te-459

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد

چراغ داخل محفظه

دارد
قابلیت تنظیم دما

دارد

زمان سنج

دارد
تعداد طبقه

2 قفسه

ظرفیت محفظه فر

45 لیتر
جوجه گردان

دارد

حداکثر دما

250 درجه سانتی گراد
امکان حرارت دهی از

بالا، پایین ، بالا و پایین

وزن

10 کیلوگرم

بهترین آون توستر همیلتون

فر برقی

بهترین آون توستر همیلتون مدل OH-2238 بوده که با طراحی زیبا و منحصر بفرد می تواند ظاهری دلنشین به آشپزخانه شما ببخشد. اگر چه کاربران بر این باورند که فن این فر رومیزی صدای نا خوشایندی می دهد اما این محصول در لیست 4 آون توستر برتر قرار گرفته است. قیمت فر رومیزی همیلتون 4 میلیون و 150 هزار تومان بوده که شما می توانید با مشخصات فر رومیزی همیلتون در جدول زیر آشنا شوید.

فر برقی

فر برقی رومیزی همیلتون مدل OH-2238

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد
چراغ داخل محفظه

دارد

قابلیت تنظیم دما

دارد
زمان سنج

دارد

تعداد طبقه

1 قفسه
ظرفیت محفظه فر

38 لیتر

جوجه گردان

دارد

حداکثر دما

200 درجه سانتی گراد
امکان حرارت دهی از

بالا، پایین 

وزن

مشخص نیست

فر برقی رو میزی ال جی

فر برقی رومیزی

همه ما با برند ال جی آشنایی داریم و می دانیم که طیف گسترده ای از لوازم خانگی را تولید و عرضه می کند اگر چه این برند چند سالی است در ایران فعالیت ندارند اما همچنان بسیاری از افراد طرفدار لوازم خانگی این برند هستند. فر برقی رومیزی ال جی مدل LG-3884 یکی از بهترین فر برقی رومیزی در ایران به شمار می آید که در جدول زیر به طور کامل می توانید مشخصلت آن را مطالعه نمایید. قیمت فر برقی رومیزی ال جی در حال حاضر نا موجود است.

فر برقی رومیزی ال جی مدل مدل LG-3884

مشخصات کلی

فن کانوکشن

دارد

چراغ داخل محفظه

دارد
قابلیت تنظیم دما

دارد

زمان سنج

دارد
تعداد طبقه

مشخص نیست

ظرفیت محفظه فر

45 لیتر
جوجه گردان

دارد

حداکثر دما

مشخص نیست
امکان حرارت دهی از

بالا و پایین

وزن

14 کیلو گرم

 

فر توکار چه مارکی خوبه

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که فر توکار چه مارکی خوبه و یا فر توکار ایرانی چی بخرم . تا اینجا با بهترین فر های رومیزی یا فر های رو کابینتی آشنا شدید حال نوبت آن رسیده که با بهترین مارک فر توکار ،بهترین فر توکار ایرانی آشنا شوید. در این بخش بهترین مدل فر توکار اخوان ، بهترین مدل فر توکار کن ، بهترین فر توکار بیمکث و دیگر بهترین فر های توکار خواهیم پرداخت.

فر برقی

بهترین فر توکار اخوان

فر برقی

گروه صنعتی اخوان از سال 1348 فعالیت خود را آغاز کرده و بسیاری از مردم با نام این برند آشنایی دارند به همین خاطر زمانی که تصمیم به خرید فر می گیرند اولین سوالی که برایشان پیش می آید این است که بهترین مدل فر توکار اخوان چیست، قیمت فر توکار اخوان چند است، معایب فر توکار اخوان چی یز هایی می تواند باشد، بهترین فر اخوان کانوکشن دار است یا خیر.

فر برقی

ما در این بخش بهترین مدل فر توکار اخوان را به شما معرفی خواهیم کرد، فر توکار اخوان مدل F25 یکی از بهترین فر توکار بازار ایران بوده که در این لیست جای گرفته است. قیمت فر توکار اخوان 6 میلیون و 972 هزار تومان بوده و شما می توانید با قابلیت های آن در ادامه آشنا شوید.

بسیاری از افراد به دنبال قیمت فر رومیزی اخوان یا فر رو کابینتی اخوان هستند، لازم است بدانید که در سبد محصولات اخوان، فر رومیزی وجود ندارد.

فر توکار اخوان مدل F25

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد
ارتفاع

60 سانتی متر

تعداد المنت

4 عدد

موتور جوجه گردان

دارد
تعداد برنامه های پخت

8 برنامه پخت

نوع صفحه نمایش و کنترل

دارای صفحه کلید تاچ اسکرین و  ولوم
حجم دستگاه

60 لیتر

قابلیت تنظیم برنامه

دارد
نوع فر

برقی

رنگ

مشکی مات و براق

بهترین مدل فر توکار کن

فر برقی

برند کن که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه همانند هود، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و فر توکار فعالیت دارد، جزو بهترین مارک فر توکار قرار گرفته است. بهترین مدل فر توکار کن مدل  TC 360 B بوده که با قیمت 7 میلیون و 828 هزار تومان به فروش می  رسد. اگر به دنبال بهترین فر برقی گازی می گردید می این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم.

فر توکار کن TC 360 B

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد
ارتفاع

60 سانتی متر

تعداد المنت

دارای المنت حلقه ای
حد اکثر دما

250 درجه سانتی گراد

موتور جوجه گردان

دارد
تعداد برنامه های پخت

4 برنامه پخت

نوع صفحه نمایش و کنترل

دارای صفحه کلید تاچ اسکرین
حجم دستگاه

59 لیتر

قابلیت تنظیم برنامه

دارد
نوع فر

برقی و گازی

رنگ

مشکی 

 

بهترین فر برقی استیل البرز

فر برقی

فر برقی توکار مدل  FE5W استیل البرز یکی از بهترین فر توکار ایرانی بوده که با قیمت 10 میلیون و 64 هزار تومان می توانید آن را خریداری کنید.

فر برقی

فر توکار استیل البرز مدل  FE5W

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد
ارتفاع

60 سانتی متر

تعداد المنت

4 عدد
حد اکثر دما

مشخص نیست

موتور جوجه گردان

دارد
تعداد برنامه های پخت

12 برنامه پخت

نوع صفحه نمایش و کنترل

دارای صفحه کلید تاچ اسکرین

حجم دستگاه

60 لیتر

قابلیت تنظیم برنامه

دارد

نوع فر

برقی

رنگ

استیل

فر توکار بیمکث

فر برقی

فر برقی بیمکث مدل MF 0020 N به عنوان یکی از بهترین فر های توکار بیمکث در بین برند های ایرانی شناخته می شود. این محصول را می توان در بازار لوازم خانگی با قیمت 9 میلیون و 835 هزار تومان خریداری کرد.

فر برقی

فر برقی بیمکث مدل MF 0020 N

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد

ارتفاع

59 سانتی متر
تعداد المنت

2 عدد

حد اکثر دما

250 درجه سانتی گراد
موتور جوجه گردان

دارد

تعداد برنامه های پخت

13 برنامه پخت
نوع صفحه نمایش و کنترل

دارای صفحه کلید تاچ اسکرین

حجم دستگاه

70 لیتر
قابلیت تنظیم برنامه

دارد

نوع فر

برقی
رنگ

شیشه ای مشکی

فربرقی آلتون

فر برقی

فر برقی آلتون مدل V402  یکی دیگر از بهترین فر های توکار بوده که در لیست جای گرفته است. یکی از سوالاتی پر تکرار مخاطب ها این است که فر برقی آلتون خوبه یا خیر. پاسخ به این سوال وابسته به نظر شما و معیار هایتان برای انتخاب فر برقی بستگی دارد. شما می توانید این فر آلتون را با قیمت 10 میلیون و 300 هزار تومان خریداری نماید.

فر برقی

فر برقی توکار آلتون مدل V402

مشخصات کلی

 

فن کانوکشن

دارد

ارتفاع

55 سانتی متر

تعداد المنت

2 عدد

حد اکثر دما

250 درجه سانتی گراد
موتور جوجه گردان

دارد

تعداد برنامه های پخت

17 برنامه پخت
نوع صفحه نمایش و کنترل

دارای صفحه کلید تاچ اسکرین

حجم دستگاه

72 لیتر
قابلیت تنظیم برنامه

دارد

نوع فر

برقی
رنگ

استیل یا نقره ای

سخن پایانی

اگر هنگام انتخاب و یا خرید فر برقی با هرگونه سوال و یا ابهامی مواجه شدید حتما با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین می توانید تجربه و نظر خود را درباره هر گونه از محصولات ذکر شده در این لیست با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 11 دی 1400 در 6:36 ب.ظ

    سلام . این فن هایی که توی فرها استفاده میشه کاربردش چیه

  • فاطمه | 16 دی 1401 در 8:48 ق.ظ

    با سلام من می خوام فر رومیزی بخری واقعا موندم چی بخرم . و الان خیلی داتیس رو معرفی می کنن خوبه یا نه؟؟؟