اندروید تی وی 11 شیائومی
اخبار لوازم خانگی

اندروید تی وی 11 شیائومی با فناوری جدید راهی بازار خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اندروید تی وی 11 شیائومی جایگزینی برای Chromecast با Google TV است. این دستگاه از Android ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اندروید تی وی 11 شیائومی جایگزینی برای Chromecast با Google TV است. این دستگاه از Android TV 11 پشتیبانی می کند و از فناوری های 4K ، Dolby Vision ، Dolby Atmos و AV1 برخوردار شد.

خود دستگاه کوچک تر از ریموت کنترل بوده اما هنوز هم با این اندازه کوچک قادر است قابلیت های دالبی ویژن 4K را از سرویس های سازگار پخش نماید. البته لازم به ذکر است که عملکرد عمومی و GPU آن با دستگاه های قدرتمند مانند Nvidia Shield و Apple TV 4K مطابقت نخواهد داشت.

اندروید تی وی 11 شیائومی

اندروید تی وی 11 شیائومی همانطور که مشخص است از Android TV نسخه 11 پشتیبانی کرده اگر چه این نسخه قدیمی است اما انتظار داریم که به زودی از جدید ترین نسخه رابط کاربری Google TV و یا اندروید برخوردار شوند. لازم به ذکر است که Android TV امکان دسترسی به Amazon Prime، Apple TV+، Disney+، HBO Max، Netflix و بسیاری از خدمات پخش دیگر را ارائه می دهد.

این اندروید باکس شیائومی همچنین دارای پشتیبانی رسمی از Dolby Atmos، DTS-HD، WiFi و بلوتوث 5.0 است. دیگر مشخصات این دستگاه را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد به طور مثال دارای پورت استاندارد HDMI 2.0 است.

اندروید تی وی 11 شیائومی

شیائومی هنوز اعلام نکرده که چه زمانی این دستگاه در دسترس خواهد بود یا قیمت آن چقدر است، اما ما انتظار داریم که قیمت آن به خاطر رقابتی بودن زیاد نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟