دستگاه باغبانی خانگی ال جی برای مقابله با فشارهای کرونا روانه بازار شد
اخبار لوازم خانگی

دستگاه باغبانی خانگی ال جی برای مقابله با فشارهای کرونا روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاندمی کرونا منجر شد تا مردم جهان سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنند و بیشتر ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاندمی کرونا منجر شد تا مردم جهان سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنند و بیشتر زمان خود را در خانه سپری کنند و این موضوع برای شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی به یک چالش تبدیل شد . برندهایی مانند ال جی با عرضه محصولاتی متناسب با این شرایط نهایت استفاده را از این فرصت کردند. به تازگی دستگاه باغبانی خانگی خودکار ال جی با عنوان LG tiiun به بازار معرفی شده که توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

شرکت ال جی سال هاست که در حوزه تولید انواع لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر، سیستم های تهویه و تصفیه کننده آب فعالیت دارد و در پشت طراحی و تولید دستگاه باغبانی خانگی خودکار LG tiiun سال ها تخصص و تجربه این شرکت قرار دارد.

این دستگاه کشت سبزیجات داخل خانه می تواند لذت تجربه باغبانی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد و از طرفی این امکان را فراهم می کند تا از گیاه های ارگانیک استفاده کنید.طرز کار این دستگاه به این صورت است که شرایط نظیر نور، رطوبت و دمای مناسب را برای رشد گیاه فراهم می کند.

رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه هوای ال جی الکترونیکس در این باره می گوید: دستگاه باغبانی خانگی LG tiiun یک راهکار جالب و کاربردی برای مشتریانی است که در این دنیای پرمشغله علاقه به باغبانی و سبک زندگی سالم دارند.

وی افزود: این سیستم باغبانی هوشمند می تواند به عنوان یک وسیله شیک و عضوی از وسایل خانه در دکوراسیون قرار بگیرد و از طرفی لذت کاشت گیاه را با روشی ساده برای تمامی افراد فراهم کند.

شرکت ال جی برای نخستین بار دستگاه کشت گیاه خود را در سایز یک یخچال فریزر در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته که البته نمونه بازاری آن ابعاد کوچک تری دارد. رقیب کره ای ال جی یعنی سامسونگ هم دستگاه کشت گیاه خود را با عنوان Bespoke Plant در نمایشگاه رونمایی کرد اما تاکنون به تولید انبوه نرسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟