تی سی ال در نمایشگاه CES 2022
اخبار لوازم خانگی

حضور تی سی ال در نمایشگاه CES 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال در نمایشگاه CES 2022 میزبان یک غرفه ای خواهد بود که زندگی هوشمند و ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال در نمایشگاه CES 2022 میزبان یک غرفه ای خواهد بود که زندگی هوشمند و هیجان انگیز با AIxIoT، فناوری‌ های صفحه نمایش همانند MiniLED، پردازنده‌ های سمعی و بصری، AR و چندین محصول مختلف از دسته های مختلف به نمایش می گذارد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

آن طور که رسانه ها اعلام کردند، برند TCL یک برند پیشرو لوازم الکترونیکی بوده که امسال در نمایشگاه در CES 2022 به صورت حضوری بازخواهد گشت. همانطور که می دانید صنعت الکترونیک مصرفی یا consumer electronics industry  سال گذشته به صورت مجازی نمایشگاه خود را برگزار کرد اما امسال به صورت حضوری در شهر لاس وگاس حضور پیدا می کند.

تی سی ال در نمایشگاه CES 2022 تصمیم دارد آخرین فناوری نمایشگر، موتور سمعی و بصری، تلویزیون‌ ها، نمایشگر ها، گوشی های موبایل، عینک‌ های واقعیت مجازی و لوازم خانگی خود را در یک غرفه 1600 متر مربعی به نمایش بگذارد.

رئیس تی سی ال الکترونیکس، DU Juan گفت: ما هیجان زده هستیم که در CES 2022 با یک غرفه شگفت انگیز بازگشته ایم و مفتخریم که بخشی از این صنعت پویا هستیم. امسال، مجموعه ای با عنوان InspireGreatness راه اندازی خواهیم کرد و این مجموعه به عنوان یکی از برند های پیشرو لوازم الکترونیکی در جهان فعالیت خواهد کرد. ما به مردم کمک خواهیم کرد که با محصولات و خدمات ما هر روز بهتر زندگی کنند، کار کنند و بهتر بازی کنند.

غرفه TCL در نمایشگاه فناوری‌های نسل بعدی، جدیدترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارد و به بازدیدکنندگان اجازه می‌ دهد زیبایی و عملکرد برتر را در نمایشگرها، ساندبار ها، گوشی های موبایل، عینک‌ های واقعیت افزوده، طیف کاملی از لوازم خانگی هوشمند از نزدیک مشاهده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟