تصفیه هوا PuriCare AeroTower ال جی
اخبار لوازم خانگی

تصفیه هوا PuriCare AeroTower ال جی در CES 2022 به نمایش خواهد درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌ جی الکترونیکس برای مراقبت از  هوای خانه چند دستگاه در یک دستگاه طراحی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌ جی الکترونیکس برای مراقبت از  هوای خانه چند دستگاه در یک دستگاه طراحی نموده که شامل تصفیه‌ کننده هوا، فن و بخاری می شود و قرار است این دستگاه در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شود. دستگاه تصفیه  هوا PuriCare AeroTower ال جی که از ابتدا برای رفع نیاز ها و تغییر سبک زندگی در خانه طراحی شده، به راحتی خواسته های شخصی را نیز برآورده می کند تا بتوان فعالیت های داخل خانه را دلپذیرتر و راحت تر انجام داد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

دستگاه تصفیه هوا PuriCare AeroTower ال جی برای استفاده در تمام فصل های سال ایده آل است و هوای خالص و تمیز را در 360 درجه در یکی از سه حالت گرمایش، حالت فن و حالت تصفیه و پخش هوا ارائه می دهد. از حالت گرمایش برای وزش باد گرم در یک روز سرد تا حداکثر 30 درجه سانتیگراد استفاده کنید به طوری که می تواند دمای هوای اتاق را به میزان پنج درجه سانتیگراد در کمتر از 10 دقیقه افزایش دهد. لازم است بدانید که در حالت فن این دستگاه از  10 سطح شدت جریان هوا برخوردار شده که می توانید آن را تغییر دهید. حالت تصفیه و پخش هوا قادر است در هر فصلی فضای داخل ساختمان را با بالا ترین کیفیت بهینه سازی کند تا هوای تمیز و فیلتر شده را به سمت بیرون از طریق پخش‌ کننده هوا گارد برای گردش وسیع‌ تر و قدرتمند تر هوا ارائه می‌ کند.

تصفیه هوا PuriCare AeroTower ال جی

با استفاده از فناوری Air Valley خود ال‌ جی، تصفیه‌ کننده هوا دره‌ ای از هوا را ایجاد می‌ کند تا از یک سطح معین پیروی نماید. این نتیجه که معمولاً به عنوان Coandă شناخته می شود، نسیمی ثابت است که می توان آن را در تمام نقاط اتاق احساس نمود. پره های مخروطی و عمودی PuriCare AeroTower بی صدا هستند و فقط 23 دسی بل صدای باد ساطع می کنند و طراحی استوانه ای شکل آن ظاهری مدرنی دارد که به خوبی با هر نوع دکوراسیونی مطابقت پیدا می کند. جدیدترین مدل PuriCare ال‌جی در دو رنگ بژ و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

تصفیه هوا PuriCare AeroTower ال جی

دستگاه PuriCare AeroTower ال جی توسط آژانس های آزمایش بین المللی مانند IBR Laboratories جهت بهبود کیفیت هوای داخلی تایید شده است. فیلتر های چند مرحله‌ ای True HEPA از انواع ذرات مختلف را به اندازه 0.3 میکرون جذب می‌کنند و قادر به تصفیه 99.97  درصدی هستند. البته از مزیت دیگریدر قالب فناوری LG UVnano نیز برخوردار شده که از نور ماوراء بنفش-C برای کاهش حضور باکتری‌ هایی که اغلب بر روی فن جمع‌ می‌شوند استفاده می‌کنند.

برای مشاهده و بررسی PuriCare AeroTower جدید ال‌ جی، از غرفه نمایشگاه مجازی LG در نمایشگاه CES 2022 که از 5 ژانویه آغاز می‌شود، دیدن نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟