بهترین مایکروویو های ارزان قیمت
ال کا تاپ

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت بازار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمانی که ما قصد خرید لوازم خانگی جدیدی را برای خانه داریم به دنبال بهترین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمانی که ما قصد خرید لوازم خانگی جدیدی را برای خانه داریم به دنبال بهترین آن با قیمتی مناسب هستیم. به طور مثال اگر قصد خرید مایکروویو داشته باشیم سعی می کنیم بهترین مایکروویو های ارزان قیمت بازار را پیدا کنیم تا با مقایسه مشخصات آنها مناسب ترین مایکروویو را برای خود خریداری کنیم.

در این متن با موارد زیر آشنا می شوید

  • قیمت مایکروفر ارزان
  • قیمت مایکروفر ایرانی
  • مایکروفر ایرانی ارزان
  • ارزان ترین مایکروفر ال جی
  • قیمت مایکروفر سامسونگ
  • ماکروفر ایرانی اسنوا
  • بهترین مدل مایکروفر ال جی ارزان

ما در این مطلب بهترین مایکروویو های ارزان قیمت هر برند موجود در بازار را تهیه نمودیم تا به شما کمک کند خریدی آسان تر داشته باشید.  شما می توانید در ادامه این متن از قیمت مایکروفر دوو، قیمت مایکروفر اسنوا، قیمت مایکروفر ال جی، قیمت مایکروفر سامسونگ، قیمت سولاردام ال جی، قیمت مایکروویو میگل، قیمت مایکروفر پاناسونیک و قیمت مایکروفر بوش با خبر شوید.

مایکروویو چیست

اکثر خانم ها بیشتر زمان خود را در آشپزخانه می گذرانند و با کارهای خانه سر و کار دارند و به دنبال تهیه بهترین لوازم آشپزخانه هستند. البته همیشه خرید بهترین وسایل به معنای خرید محصولی گران قیمت نیست. مایکروویو یکی از پرکاربرد ترین وسایل بوده و در بیشتر کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی تولید شده است و به همین منظور در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مایکروویوهای ارزان قیمت بازار بپردازیم. قبل از آن به شما خواهیم گفت که مایکروویو چیست و چه کاربردی دارد.

مایکروویو یکی از وسایل پر کاربرد آشپزخانه است که از قابلیت انجام بسیاری از کارها از جمله پختن غذا، پیتزا و کیک، گرم کردن وعده های غذایی، درست کردن پاپ کرن و آب کردن کره برخوردار بوده و و حضور آن در هر آشپزخانه ای الزامی است.

بیشتر بخوانید:

پخت پیتزا در مایکروفر سامسونگ و طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی + ویدیو

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران مایکروویو را درگیر می کند این است که آیا مایکروویو های ارزان قیمت، با کیفیت و ایمن هستند؟

پاسخ این است که بله ماکروویو های ارزان قیمت نیز ایمن هستند و قیمت محصولات دلیل بر این نیست که استاندارد های ایمنی را نداشته باشند اگرچه طبق گفته های سازمان بهداشت جهانی مایکروفر ها در مقایسه با مایکروویو ها قابل اعتماد تر و ایمن تر بوده و همچنان باید این حقیقت را در نظر گرفت که این موضوع دلیل بر رعایت نکردن اقدامات احتیاطی در تولید محصولات نیست.

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت

البته مایکروویوها طوری طراحی شده اند که امواج در زمانی که دستگاه روشن بوده و درب بسته است، منتشر می شود. به همین خاطر در انتخاب مایکروویو خود دقت بالایی داشته باشید زیرا اگر بعد از مدتی مکانیسم درب و قفل مایکروویو خراب شود، به این معناست که رادیو اکتیو به بیرون پخش شده یا به اصطلاح فرار کرده است.

اگر به دنبال بهترین مایکروویو های ارزان قیمت موجود در بازار هستید و می خواهید خرید آگاهانه ای داشته باشید، ما در این متن به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با اطلاعات صحیح از انواع مایکروویو، خرید خود را انجام دهید.

تفاوت بین مایکروویو  و مایکروفر  

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت

قبل از معرفی بهترین مایکروویو های ارزان می خواهیم به تفاوت بین مایکروفر و مایکروویو بپردازیم زیرا اغلب گمان می کنند که تفاوتی ندارد البته در عملکرد تقریبا برابر اند و تنها اساس کار متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت بین مایکروویو و سولاردام چیست؟

فناوری مایکروویو به گونه ای است که از امواجی با طول موج کوتاه برای پختن مواد غذایی استفاده می شود. زمانی که این امواج از مایکروویو فرستاده می شود توسط اجسام داخل آن جذب یا بازتاب می شود و به همین خاطر گفته می شود از درپوش های پلاستیکی یا شیشه ای استفاده شود تا امواج را از خود عبور دهند اما درپوش های فلزی امواج را جذب کرده و مناسب پختن غذا نیست.

بهترین مایکروویوهای ارزان قیمت

اساس کار مایکروفر انتشار گرما در محیط بسته است که باعث پخت یکنواخت غذا می شود. اغلب مایکروفر ها گرمای خود را با گاز یا المنت های گرمایی تامین می کنند و دارای بازه دمایی حدود 100 تا 250 درجه سانتی گراد است و مایکروفر نسبت به ماکروویو دیر تر غذا را آماده می کند. موارد ذکر شده، از بارزترین تفاوت بین مایکروفر و مایکروویو هستند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

بهترین مایکروویو های بازار جهان و ایران

قیمت مایکروفر ایرانی ارزان

همه ما می دانیم که با خرید کالا های ایرانی می توانیم از آن ها حمایت نماییم، اگر چه برند های ایرانی در زمینه تولید مایکروفر نسبت به دیگر لوازم خانگی فعالیت کمتری دارد اما ما سعی کردیم بهترین مایکروفر های ارزان ایرانی را برای شما در این لیست قرار دهید. در ادامه با مشخصات و قیمت مایکروفر ایرانی ارزان آشنا می شوید.

مایکروفر ایرانی اسنوا

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت

مایکروفر ایرانی اسنوا مدل SC-54304 یکی از ماکروفر های مارک ایرانی بوده که از ظرفیت 38 لیتری برخوردار است. این دستگاه با ارائه 5 سطح قدرت ، 2 مدل پخت ترکیبی، گریل، کانوکشن و 10 عملکرد گرمایشی امکان پخت بسیاری از غذا ها را فراهم می کند.

قیمت مایکروفر اسنوا به عنوان یک مایکروفر مارک ایرانی 17 میلیون و 300 هزار تومان است.

قیمت مایکروویو های ارزان

برای کسانی که قصد خرید مایکروویو را دارند حتما این سوال پیش می آید که بهترین مایکروویو های ارزان قیمت بازار ایران کدامند؟ که در این قسمت می توانند پاسخ سوال خود را دریافت نمایند. نام و مشخصات بهترین مایکروفر مارک ایرانی و خارجی موجود در بازار به همراه قیمت بروز شده در این قسمت ذکر شده است.

 

مایکروویو تکنو مدل 342

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت

 

بیشتر بخوانید:

نکاتی برای جلوگیری از خشک شدن غذا در مایکروویو

در این مدل مایکروویو تکنو می توان غذا هایی همانند پاپ‌کرن، چای و قهوه، بیکن کبابی، سوپ، ژامبون کبابی، برنج، پیتزا، تکه‌های جوجه‌ی کبابی، پاستا،  تکه‌های گوشت گوساله، استیک کبابی و  تکه‌های ماهی کبابی تهیه نمود.

این محصول در فروشگاه های لوازم خانگی با قیمت 3 میلیون و 910 هزار تومان به فروش می رسد.

ارزان ترین مایکروفر سامسونگ

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت

مایکروویو سامسونگ مدل GE402 مایکروفری ارزان از برند سامسونگ است که در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق به فروش می رسد.  طراحی و رنگ این دستگاه به گونه است که به راحتی با هر دکوراسیونی در آشپزخانه ترکیب می شود و همخوانی خواهد داشت.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان کم مصرف بودن و همچنین کیفیت بالای سرامیک محفظه داخلی اشاره نمود. ظرفیت این مایکروفر سامسونگ 40 لیتر بوده که خانواده های پر جمعیت به راحتی می توانند آن را خریداری نمایند. همچنین می تواند از قابلیت پخت گریل، پخت ترکیبی و 15 برنامه پخت دیگر بهره مند شوند.

قیمت مایکروفر سامسونگ 5 میلیون و 365 هزار تومان است.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

مایکروویو پاناسونیک مدل  NN-ST34 از مایکروویو های با کیفیت پاناسونیک بوده که در حجم 25 لیتری و با صفحه نمایشگر LCD ساخته شده است.

قابلیت یخ زدایی در مایکروویو پاناسونیک مدل  NN-ST34 وجود دارد و بر خلاف مدل قبلی که دارای گریل است، این مایکروویو پاناسونیک گریل ندارد و در دو رنگ طوسی مشکی و نقره ای مشکی وارد بازار شده البته طراحی ظاهری این مایکروویو پاناسونیک زیبا و مدرن است که مناسب بیشتر آشپزخانه ها است.

در حال حاضر قیمت این محصول 3 میلیون و 438 هزار تومان است.

مایکروفر مایدیا مدل MW-F2824-EFP-W

مایکروفر مایدیا مدل MW-F2824-EFP-W یکی از مدل های ارزان قیمت بازار ایران است که با نرخ 5 میلیون و 300 هزار تومان ارائه می شود و از امکانات آن می توان به تنظیم زمان، ظرفیت 28 لیتری، صفحه نمایش ال ای دی و … اشاره کرد.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M   

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M   و بهترین مایکروویو ارزان قیمت

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M جز محبوب ترین و ارزان ترین مایکروویو های موجود در بازار ایران است. این مایکروویو پاناسونیک بهترین گزینه برای استفاده خانگی بوده زیرا حجم این دستگاه 27 لیتر است و امکان گریل با شعله را دارد. این محصول با 22 حالت پخت متفاوت طراحی شده که شامل گرم کردن، پخت برنج، گوشت، سبزیجات و پاستا است.

از دیگر امکانات مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M حالت یخ زدایی است که به کاهش دمای مواد غذایی منجمد و آماده سازی آن کمک می کند و قدرت موتور بالای این محصول قابل توجه است. این مایکروویو پاناسونیک جوجه گردان و بخارپز ندارد.

به جرأت می توان گفت که این محصول از بهترین مایکروویو های ارزان قیمت حال حاضر است زیرا علیرغم تمام امکانات ذکر شده، قیمت آن 9 میلیون تومان است.

ارزانترین مایکروفر ال جی

به درخواست شما کاربران دو مدل از ارزان ترین مایکروفر های ال جی را در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد.

مایکروویو ال جی مدل MG42

مایکروویو ال جی مدل MG42

مایکروویو ال جی مدل MG42  یک مایکروویو متفاوت و مدرن از شرکت ال جی است که در بازار عرضه می شود. این محصول فقط یک مایکروویو ساده نیست بلکه سرخ کن، گرم کن، ماست ساز و 30 حالت پخت متنوع دارد.عده ای گمان می کنند که ماست ساز مایکروویو ال جی کاربرد زیادی ندارد اما باید بدانید که این امکان بسیار پر طرفدار و کاربردی است.

ظرفیت این مایکروویو ال جی 25 لیتر بوده و همچنین سرعت این مدل نسبت به مایکروویو های موجود در بازار بیشتر است که همین امر باعث شد که این محصول ال جی بهترین مایکروویو ارزان قیمت باشد.

مایکروویو ال جی مدل MG42 با قیمت9 میلیون تومان عرضه می شود.

مایکروویو ال جی مدل MG44S

مایکروویو ال جی مدل MG42

مایکروویو ال جی مدل MG44S محصولی کاربردی دیگر از شرکت ال جی است که با کارایی متفاوت به فروش می رسد. این مایکروویو  مجهز به 20 برنامه پخت اتوماتیک و سیستم گریل  است، یکی از برنامه های پخت جالب این دستگاه، وجود برنامه پخت غذا های ملل است.

گنجایش  30 لیتری مایکروویو ال جی مدل MG44S یکی از قابلیت های مهم این مدل به شمار می رود. صفحه نمایشگر این مایکروویو LED بوده و دارای پنل دیجیتالی است. همچنین این محصول تنها در رنگ نقره ای به بازار عرضه می شود.

در صورتی که تمایل به استفاده از مواد غذایی منجمد دارید می توانید از 4 حال یخ زدایی که برای آب کردن گوشت، مرغ ،ماهی و نان طراحی شده است، استفاده کنید. قیمت این محصول در حال حاضر 14 میلیون و 710 هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 10 شهریور 1401 در 9:20 ب.ظ

    همانگونه که مشاهده می فرمایید تفاوت قیمت در بین مایکرو ویوها بسیار زیاد است شاید برایتان عجیب باشد که چرا قیمت مایکروویو PANASONIC که یک برند خوشنام ژاپنی و با دوام است چرا بسیار ارزانتر از مثلا مایکروویو ال جی است شاید موضوعی که در این گزارش مغفول مانده امکانات متفاوت این دستگاه ها است بطور مثال مایکروویو پاناسونیک مدلی که در این مقاله معرفی شده قیمتی معادل اوون توسترهای ایرانی که برای پخت غذا از المنت استفاده و بازده پایین و مصرف برق بالایی دارند در بازار عرضه می شود دلیل ان مشخص است این ماکروفر فاقد دو سیخ جوجه گردان برای تهیه مرغ بریان است تعداد برنامه های محدود است برخی مدلهای ال جی دارای منوی غذاهای ایرانی یا PERSIAN COOK هستند که تهیه بسیاری از عذاها از جمله خورش های ایرانی را در کمترین زمانممکن میسازئ همانگونه که در مقاله اشاره شد ماکروفر پاناسونیک فاقد گریل یا المنت در سقف ماکروویو است این المنت یا گریل برای برشته کردن روی غذاهایی مانند کیک و پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد در مایکروویوهای نوری یا سولار دام بجای استفاده از از المت از چراغ مادون قرمرز استفاده شده که ضمن صرفه جویی بدلیل نوع انتقال تابشی گرما باعث یکدست برشته شدن و عمیق برشته شدن روی پیتزا و کیک می گردد قطعا علاوه بر پارامترهای فوق حجم داخلی دستگاه وگرید مصرف انرژی نیز در قیمت مایکرویوو یا ماکروفر موثر است البته از هردو واژه مایکرو ویو و ماکرفر برای این دستگاه ها استفاده می شوند و دستگاه های پخت غذا که از المنت حرارتی بجای امواج ماکرویو استفاده می کنند با عنوان اوون توستر یاد میشود که قیمتی ارزانتر از مایکروفر دارند اما مصرف انرژی انها بالا و زمان پخت غذای انها بالاتر است البته مایکروفر پاناسونیک علی رغم قیمت ارزان عمر و دوام بالایی دارد و بسیار کار راه انداز است حتی با استفاده از تابه پیرکس امکان پخت انواع کیک و مرغ برشته و انواع خوراکها را دارد هر چند در ایران بیشترین استفاده از مایکروفر ها برای گرم کردن غذا بویژه در ماه مبارک رمضان و تهیه قهوه و چای در حداقل زمان ممکن است