فروش لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

قاچاق لوازم خانگی در کشور به حداقل رسیده است

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مؤیدی گفت: شاهد ورود لوازم خانگی به صورت رویه‌ای در کشور هستیم، اما به طور کلی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مؤیدی گفت: شاهد ورود لوازم خانگی به صورت رویه‌ای در کشور هستیم، اما به طور کلی قاچاق لوازم خانگی در کشور به حداقل رسیده است.

علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ورودلوازم خانگی به کشور در دو الی سه سال گذشته ممنوع شده ولی متاسفانه از مرزهای کشور برای ورود کالای قاچاق همچنان سوء استفاده می‌شود.

او ادامه داد: خوشبختانه با برخوردهای اخیر نیروهای انتظامی شاهد کاهش ورود لوازم خانگی به صورت رویه‌ای در کشور هستیم، ما در مواقعی معافیت‌هایی به مرزنشینان می‌دهیم  که در برخی از مواقع سوء استفاده‌هایی می‌شود ولی به طور کلی این سوء استفاده‌ها به حداقل رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح شناسه کالا از ۲۸ اردیبهشت‌ماه  سال گذشته برای گروه لوازم خانگی لازم‌الاجرا شده است؛ بر اساس این طرح، با لوازم خانگی فاقد شناسه کالا در سطح عرضه، در حکم کالای قاچاق برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟