مایکروسافت در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

مایکروسافت در CES 2022 به خاطر کرونا حضور نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،بر اساس آخرین اخبار نمایشگاه CES، مایکروسافت در CES 2022 به آن دسته از برند ها ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،بر اساس آخرین اخبار نمایشگاه CES، مایکروسافت در CES 2022 به آن دسته از برند ها پیوست که حضور فیزیکی نخواهند داشت. آن طور که مشخص است افزایش شیوع سویه جدید COVID-19 یا اومیکرون غرفه داران این رویداد تکنولوژی را ترسانده است و باعث شده این کمپانی به لیست حذف شدگان بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان بپیوندد که شرکت های بزرگی در این لیست قرار دارند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای ایمیلی اعلام کرد: مایکروسافت پس از بررسی آخرین داده های مرتبط با محیط های درگیر شده با COVID، تصمیم گرفته است که به صورت حضوری در CES 2022 شرکت نکند. در عوض، هر دو شریک مایکروسافت برای ارائه فناوری هایی نظیر کیت خودرو حضور دیجیتالی خواهد داشت.

مایکروسافت در CES 2022

مایکروسافت در CES 2022 همیشه یکی از غرفه داران برجسته بود اما اکنون آخرین شرکتی است که اعلام کرده در این رویداد شرکت نخواهد کرد. لنوو، تی‌ موبایل، آمازون، فیس‌ بوک، جنرال موتورز، اینتل، توییتر و گوگل همگی با استناد به ترس از کووید-19 کنار کشیده‌اند. شیوع این بیماری دوباره در ایالات متحده به سرعت در حال افزایش بوده و نوع جدید این ویروس بسیاری از جمعیت را فرا گرفته است.

روز گذشته برگزار کنندگان CES اصرار داشتند که این رویداد بدون توجه به مدارک مورد نیاز برای واکسیناسیون، ماسک و آزمایش‌ های سریع رایگان ادامه خواهد داشت به همین دلیل 42 شرکت کنندها انصراف دادند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟