آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟
اخبار لوازم خانگی

آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها هشت روز تا برگزاری نمایشگاه الکترونیکی مصرفی 2022 CES در لاس وگاس باقی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها هشت روز تا برگزاری نمایشگاه الکترونیکی مصرفی 2022 CES در لاس وگاس باقی مانده و بسیاری غرفه‌ داران و شرکت‌ کنندگان به دلیل ترس از شیوع سویه کووید 19 سفر خود را لغو کرده اند. حال سوالی که پیش میاید این است که آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟

اگر چه در وب‌ سایت رسمی و شبکه های اجتماعی CES اعلام شده که بیش از 2100 شرکت و غرفه‌ دار در نمایشگاه تکنولوژی امسال حضور خواهند داشت. اما حقیقت این است که کمپانی های مایکروسافت، لنوو، گوگل، AT&T، جان دیر، T-Mobile، توییتر، BMW، جنرال موتورز، متا (فیس بوک)، تیک تاک، پینترست، آمازون، اینتل و بسیاری دیگر از بزرگان صنعت، اعلام کردند که امسال در رویداد CES شرکت نخواهند کرد.

دیروز در صفحه رسمی نمایشگاه CES، برگزارکنندگان این رویداد در بیانیه ای اعلام کردند که در مجموع 42 برند بزرگ فناوری در این نمایشگاه حضور پیدا نخواهند کرد که به این معناست کمتر از هفت درصد شرکت خواهند کرد. آن ها همچنین معتقدند که مخاطبان کلیدی صنعت تعهد شدیدی به این رویداد نشان می‌ دهند به طوری که ۱۹۵ مورد از Fortune Global 500 و 77 تا از Interbrand 100 همچنین 66 تا از خرده‌ فروشان برتر، رسانه‌ های بزرگ ایالات متحده و جهانی از 159 کشور در حال حاضر ثبت نام کرده اند.

آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟

در پاسخ به سوال آیا رویداد CES 2022 بخاطر امیکرون لغو خواهد شد؟ باید بدانید که فعلا  CES 2022 لغو نشده است و همچنان بر اساس برنامه ریزی ها از 5 تا 8 ژانویه 2022 برگزار می شود اما اگر شرکت کنندگان به لغو ادامه دهند ممکن است کل رویداد را لغو شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟